رئیس شبکه بهداشت و درمان ممسنی گفت: با تشدید بازرسی از اماکن و مراکز عرضه قلیان در ممسنی، ۲۲ واحد صنفی به دلیل عرضه قلیان تعطیل شد.
کد خبر: ۷۰۶۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹ 23 January 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: علی چوبینه رئیس شبکه بهداشت و درمان ممسنی اظهار کرد: در بازدید ضربتی کارشناسان بهداشت محیط این شبکه از همه مراکز عرضه غیر مجاز مواد دخانی، از ابتدای دی تا کنون، بیش از ۲۸۰ عدد قلیان جمع آوری و ۲۲ واحد صنفی به علت عرضه قلیان به دستور مقام قضایی تعطیل شد.

وی، سلامت مردم را خط قرمز مجموعه بهداشت و درمان برشمرد و افزود: در پی برنامه‌های ابلاغی از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و برنامه استراتژیک تدوین شده داخلی، بازدید از واحد‌های عرضه قلیان سطح شهرستان در دستور کار قرار گرفته و از ابتدای امسال با همراهی بازرسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان، این مراکز مورد بازدید و پایش مستقیم قرار گرفت.

علی چوبینه ادامه داد: از آنجا که مصرف قلیان و سیگار دروازه ورود به اعتیاد است، باید این مساله آسیب شناسی شده و با همکاری همه نهاد‌های مربوطه برای کاهش آسیب در جامعه با کمک آموزش نسل جوان و نوجوان و عرضه نکردن مواد دخانی در جامعه اقدام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار