امام‌جمعه اقلید با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که از روز نخست تأکید کردند که آمریکا دروغ‌گوست و به اروپا نیز نمی‌شود اعتماد کرد، اظهار کرد: سلفی بگیران با موگرینی و آن‌هایی که به این دروغ‌گویان اعتماد کردند و گفتند که پس از امضای برجام، تحریم‌ها علیه کشور برداشته می‌شود، پاسخ ملت را بدهند.
کد خبر: ۷۱۰۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲ 02 February 2019

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی در دیدار مسؤولان شهرستانی که به مناسبت دهه فجر در گلزار شهدای امامزاده عبدالرحمان(ع) اقلید برگزار شد، 12 بهمن را روزی بزرگ، به‌یادماندنی و سرنوشت‌ساز برای مردم ایران خواند و اظهار داشت: امام خمینی(ره) نورانیت و ارزش‌های اسلامی را برای ما به ارمغان آورد و ظلم و تاریکی‌های طاغوت را سر ما برداشت.

وی به حمایت همه‌جانبه آمریکا و تمام دنیا از طاغوت و شاه اشاره و بیان کرد: زمانی که فهمیدند رهبری نهضت اسلامی ایران را یک عالم دینی و مذهبی از تبار علمای شیعه بر عهده دارد، بنای مخالفت‌های جدی و مقابله با این انقلاب گذاشته شد و به هر شکلی تلاش کردند که مانع پیروزی آن شوند اما وحدت و انسجام مردم، امید و ایمان، رهبری امام خمینی(ره) و لطف و مدد الهی موجب پیروزی و شکوفایی انقلاب شد.

خطیب جمعه اقلید با اشاره به چهل سال تحریم ظالمانه، تهدید بی‌حساب، گزینه‌های روی میز، تبلیغات ناروا، اتاق فکرهای خطرناک، بهانه‌جویی‌های بی‌اساس، فتنه‌های متعدد، هزینه‌های گزاف، ترور، سیاست‌ها و تحلیل‌های غلط و...، تصریح کرد: به فرمایش امام (ره)، با وحدت و انسجام ماندگار و حفظ شد.

امام‌جمعه اقلید افزود: تمام توطئه‌های آمریکا از بهمن‌ماه 1357 تاکنون، به شکست منجر شد.

طالبی به برخی از دستاوردهای سیاسی انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته مبنی بر رهایی از سلطه نظام استکباری و استقلال کشور، استقرار نظام مردم‌سالاری با عنوان جمهوری اسلامی، سقوط و حذف رژیم ستم‌شاهی، روحیه خودباوری، احیای حقوق سیاسی و اجتماعی آحاد جامعه، توجه به شأن و منزلت مادی و معنوی زنان، مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود، توسعه مطبوعات، افزایش حزب و گروه سیاسی، تشکیل 17 هزار سازمان مردم‌نهاد، احیای دوباره معنویت در جهان و عزت یافتن اسلام، اثبات اصل «نه شرقی نه غربی» به‌عنوان یک اصل علمی و...اشاره کرد.

وی 40 سال تجربه جمهوری اسلامی را چراغ راه آینده خواند و گفت: روحیه انقلابی رمز پیشرفت کشور است.

امام‌جمعه اقلید ادامه داد: باید با نقش‌آفرینی تمام ملت، فصل الخطاب دانستن فرامین رهبری، اعتماد به جوانان، تقویت روحیه خودباوری، مدیریت جهادی، رویکرد اقتصاد مقاومتی، توجه به رویش‌ها، جلوگیری از هزینه سازش با مقاومت و ایستادگی و...از مشکلات عبور کرده و همچون گذشته پیروز میدان باشیم.

خطیب جمعه اقلید با بیان اینکه 22 بهمن متعلق به مردم است عنوان کرد: مردم باید در این روز در خیابان‌ها آمده و تعهدشان به نظام اسلامی و پیوندشان با ولی امر مسلمین، ولی‌فقیه، را اعلام کرده و جواب یاوه‌گویی‌های دشمنان را داده و وفاداری‌شان به نظام اسلامی را به گوش جهانیان برسانند.

طالبی به برخی یاوه‌گویی‌های اروپای بدهکار که خود را طلبکار جا زده و ایران را تهدید کرده است، اشاره کرد و عنوان داشت: پس از دو سال مذاکره و متعهد بودن ایران، آمریکا از برجام خارج شد و اکنون نیز اروپا پس از هشت ماه امروز و فردا کردن، نه‌تنها به تعهداتشان عمل نکردند بلکه طلبکار هم شدند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که از روز نخست تأکید کردند که آمریکا دروغ‌گوست و به اروپا نیز نمی‌شود اعتماد کرد، اظهار کرد: سلفی بگیران با موگرینی و آن‌هایی که به این دروغ‌گویان اعتماد کردند و گفتند که پس از امضای برجام، تحریم‌ها علیه کشور برداشته می‌شود، پاسخ ملت را بدهند.

امام‌جمعه اقلید خاطرنشان کرد: دولتمردان ما باید فرمایش مقام معظم رهبری را در گفتار و عمل فصل الخطاب قرار داده و مجلسیان نیز مراقب بوده و در سایه فرمایشات رهبر، در حرکت باشند و وحدت و انسجام که رمز پیروزی انقلاب و شرط بقا و استمرار آن است، را حفظ کنند.

اشاره به موضوع قیمت گوشت، نحوه توزیع گوشت وارداتی و...اشاره و با انتقاد از عدم مدیریت درست بر لزوم همت انقلابی مسؤولان برای رفع این مشکلات و قطع دست خائنان تأکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار