رئیس سازمان جهادکشاورزی فارس گفت: کیفیت دام استان فارس زیاد است و کشورهای حاشیه خلیج فارس گوشت دام فارس را می پسندند در این راستا برخی دست به قاچاق زدند و اقداماتی می شود که قاچاق دام شکل نگیرد.
کد خبر: ۷۱۰۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۰ 02 February 2019

قاسمی گفت:بحث روانی و مسائلی نظیر قاچاق باعث تفاوت و افزایش قیمت شده است و این درحالی است که خوراک دام با هزینه دلار 42 هزار ریال تهیه می شود که بحث قیمت گوشت هم مسئله روانی دارد.

وی با یادآوری این مطلب که گلخانه از پنج تا 15 برابر افزایش مصرف آب دارد و در صدد کاهش گلخانه ها هستیم، یادآور شد: پوشش های سایبان باعث افزایش بهره وری آب می شود.

وی با اشاره به اینکه باید به جایی برسیم که هیچ مزرعه ای بدون سیستم آبیاری نوین نباشد، اضافه کرد: کشت برنج با شرایط عادی قبلی ممنوع است اما کشاورزان می توانند بر اساس مصوبه دولت با خشکه کاری، کنتور گذاری و استفاده از هفت هزار متر مکعب آب آزاد است و از 25 هزار مترمکعب مصرف به 15هزار مترمکعب رسیده ایم و که باید به نیمی از رقم فعلی برسد و در کامفیروز و فیروزآباد کشت برنج با آبیاری قطره ای انجام شده است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
لعنت به پدر ومادرشان .که به هم وطن خود رحم نمیکنند به خاطر دلار ...........................به پدر ومادر انهایی هم میگذارنند عربها از ایرانیان عزیز تر باشند لعنت ......................
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار