وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به حضورش در نمازجمعه شیراز در نخستین روز از دهه فجر، گفت: در سخنرانی روز گذشته از راه امام (ره)، دین و اسلام سخن گفتم اما زمانی که به خدمات دولت طی چهل سال گذشته اشاره کردم، جمع محدودی با شعارهایی اف ای تی اف را برابر با استعمار دانستند که این خود مصداق خود تحریمی داخلی است.
کد خبر: ۷۱۰۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۰ 02 February 2019

وزیر کار با بیان اینکه حداقل هزینه خانوار دهک‌های کم درآمد نسبت به دهک‌های پردرآمد از 30 برابر قبل از انقلاب به 14 برابر رسیده است، افزود: فاصله فقر و غنا کمتر شده اما هنوز به میزان مطلوب نرسیده است.

شریعتمداری گفت:بسیاری از شاخص‌های اقتصادی ایران پس از انقلاب رشد چشمگیر داشته است اما رشد شاخص دستمزد حداقل نسبت به دیگر شاخص‌ها کمتر بوده و به عنوان وزیر کار از این وضعیت راضی نیستم‌.

وی با تأکید بر اینکه دوره مدیریت مدیران ٨٠ ساله تمام شده است، گفت: مدیریت اجرایی در کشور توسط جوانان در حال انجام است و هیچ مدیر ٨٠ ساله‌ای نداریم. در وزارتخانه متبوع نیز هیچ مدیر بازنشسته‌ای مشغول به فعالیت نیست.

وزیر کار افزود: مسئولان ناامید و نابلد در نظام جمهوری اسلامی جایگاهی ندارند و مهارت، امید و بی‌توجهی به بن‌بست توام با یکدیگر می‌تواند عملکرد مدیران را تحکیم بخشد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار