استان فارس که دارای رتبه نخست تلفات تصادفات در کشور است بهانه ای همچون پرترددترین بودن را هم ندارد و این رتبه تأسف بار حاصل چیزی نیست جز بی کفایتی مسئولان./قطع به یقین خودروهای بی کیفیت داخلی بزرگترین ظلم آشکار هستند و معلوم نیست چه چیزی پشت پرده این ظلم است اما این دلیل نمی شود که از جاده های قاتل استان فارس چشم پوشی کنیم.
کد خبر: ۷۱۱۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹ 04 February 2019

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس با بیان اینکه از ۲۸ هزار کشته طی ۱۰ سال گذشته به ۱۶ هزار کشته طی سال های اخیر رسیده ایم؛ عنوان کرد: در تصادفات جاده ای فوتی ۵ درصد کاهش داشته ایم اما دغدغه ما حضور خودرو پراید در جاده است، چراکه ۳۵ درصد تصادفات نوروزی خودرو پراید و پژو است .

سیاهپور گفت: طی چند ماه آینده، ۳۵ دوربین ثبت تخلفات رانندگی در جاده‌ها و بزرگراه‌های اصلی فارس نصب می‌شود تا تعداد دوربین‌های فعال راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس در جاده‌ها به ۱۷۱ عدد برسد.

استان فارس از نظر تردد جزء پنج استان پر تردد کشور است که ۲۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه دارد.

به گزارش تابناک فارس:وقتی گفته می شود که استان فارس جزء 5 استان پرتردد کشور است یعنی اولین و پرترددترین استان کشور نیست.

یعنی استان فارس که دارای رتبه نخست تلفات تصادفات در کشور است بهانه ای همچون پرترددترین بودن را هم ندارد و این رتبه تأسف بار حاصل چیزی نیست جز بی کفایتی مسئولان.

قطع به یقین خودروهای بی کیفیت داخلی بزرگترین ظلم آشکار هستند و معلوم نیست چه چیزی پشت پرده این ظلم است اما این دلیل نمی شود که از جاده های قاتل استان فارس چشم پوشی کنیم.

با گشت و گذاری بین شهرها و استان های کشور به وضوح می توانیم متوجه بی کیفیتی جاده های استان فارس نسبت به اکثر نقاط کشور بشویم.

شاید واضح ترین فاجعه جاده ای را بتوانیم با مقایسه کردن کمربندی افتضاح کلانشهر شیراز با سایر کلانشهرها ببینیم.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
نخیر عزیزم کافیه شما برید استان فارس و فرهنگ رانندگی را در آنجا به عینه ببینید. یعنی به قصد کشت رانندگی می کنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
این رویه سلب مسئولیت از مدیران است، انداختن تمام تقصیرها به گردن مردم، یعنی همه جای ایران مثل سوئیس رانندگی می کنن فقط فارس مشکل داره؟ نعخیر دوست عزیز اینطورها هم نیست. تازه همان فرهنگسازی در هر زمینه ای به عهده مدیران است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار