اتاق بحران دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد: در ۶ تصادف رانندگی یک نفر کشته و ۴۴ نفر زخمی شدند.
کد خبر: ۷۱۲۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۷ 05 February 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: زهرا توفیقی کارشناس مسوول اتاق بحران دانشگاه علوم پزشکی گفت: طی تماسی با مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ شیراز، گزارش تصادف مینی بوس و سمند در محور شیراز سپیدان اعلام شد.

وی از اعزام سه دستگاه آمبولانس به این حادثه خبر داد و افزود: این حادثه دوازده مصدوم داشت که یازده مصدوم پس از اقدامات درمانی از سوی تیم‌های امدادی اورژانس به بیمارستان امام حسین (ع) سپیدان منتقل و یک مصدوم نیز در محل به صورت سرپایی درمان شد.

توفیقی با اشاره به پر حادثه‌ترین محور استان در روز گذشته، اظهار کرد: محور داراب – بندرعباس پرحادثه‌ترین محور در روز گذشته بوده است؛ به طوری که در دو حادثه مجزا، ۱۵ تن مصدوم شدند که ۱۰ مصدوم پس از اقدامات درمانی به مراکز درمانی منتقل و پنج تن دیگر به صورت سرپایی درمان شدند.

توفیقی ادامه داد: در تصادف دو دستگاه خودرو ساینا و ۴۰۵ در محور قائمیه – نورآباد، پنج تن مصدوم شدند که سه تن پس از اقدامات درمانی به بیمارستان انتقال یافتند.

کارشناس مسوول اتاق بحران دانشگاه، از تصادف سه خودرو ساینا، سمند و جک خبر داد و گفت: این حادثه در بلوار مدرس شیراز رخ داد و به دنبال آن شش تن مصدوم شدند که با تلاش تیم‌های امدادی اورژانس به بیمارستان شهید رجایی شیراز منقل شدند.

او با اشاره به وقوع یک تصادف زنجیره‌ای در محور کازرون_قائمیه گفت: این حادثه بین خودرو‌های سمند، پارس و ۴۰۵ اتفاق افتاد و ۶ تن مصدوم و یک تن نیز به دلیل شدت جراحات وارده قبل از رسیدن تیم‌های امدادی، جان خود را از دست داد.

توفیقی بیان کرد: مصدومان پس از دریافت اقدامات درمانی، از سوی دو تیم امدادی اورژانس به بیمارستان حضرت، ولی عصر (ع) کازرون منتقل شدند.

برچسب ها: تصادف ، جاده ، فارس ، کشته ، زحمی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار