مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده‌هاى سازمان جهاد کشاورزى استان فارس با بیان اینکه نمى‌توانیم به طور قاطع بگوییم که افزایش قیمت گوشت نداریم اما با تمهیداتى که دولت اندیشیده سعى داریم که تا حدودى قیمت گوشت را در شب عید کنترل کنیم.
کد خبر: ۷۱۲۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴ 07 February 2019

هدایت الله رحیمى افزود: در شرایط فعلى به توزیع گوشت به صورت اینترنتى و بر اساس کد پستى در استان نیاز نداریم و این در حالیست که اگر لازم باشد چنین برنامه‌ای را در دستورکار قرار خواهیم داد.

وى با بیان اینکه کمبود گوشت در استان وجود ندارد، ادامه داد: با توجه به اینکه فارس یک استان تولید کننده در بخش گوشت است، بنابر این میزان تولید گوشت در استان بسیار بالاتر از میزان مصرف است.

تابناک فارس:جناب رحیمی می فرمایند میزان تولید گوشت در فارس بسیار بیشتر از مصرف است.

پس طبق منطق اقتصاد نباید افزایش قیمت گوشت داشته باشیم؛حتی با توجه به جابجایی گوشت به دیگر استان ها و قاچاق به کشورهای عربی باز هم وقتی تولید از تقاضا بیشتر است دیگر دلیلی برای افزایش قیمت ندارد.

حالا اما می بینیم که افزایش قیمت گوشت اتفاق افتاده است و وقتی دلیلی برای این افزایش قیمت وجود ندارد پس باید با این رویه برخورد شود و جلوی افزایش قیمت گرفته شود.

اما جناب مدیر تنظیم بازار خیلی راحت می فرمایند: افزایش قیمت وجود دارد و ما هم سعی خواهیم کرد تا حدودی قیمت را کنترل کنیم.

واقعا خسته نباشید!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار