مدیر روابط عمومی و بین الملل سازمان قطار شهری شیراز گفت: به منظور خدمات‌رسانی بیشتر، مترو در روز ۲۲ بهمن در شیراز به صورت رایگان به شهروندان سرویس‌دهی می‌کند.
کد خبر: ۷۱۳۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷ 08 February 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:فاطمه فرشته حکمت مدیر روابط عومی سازمان قطار شهری شیراز و حومه از رایگان بودن خدمات این ناوگان به شرکت کنندگان در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن خبر داد و گفت: در این روز متروی شیراز با آمادگی کامل، خدمات ویژه‌ای را به شهروندان و مسافران ارائه خواهد کرد.

وی افزود: خدمات رسانی مترو از ایستگاه احسان (میدان احسان) تا ایستگاه شهید دستغیب (میدان گل سرخ) رایگان است.

حکمت از افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت مسافران در دهه فجر امسال خبر داد و افزود: با توجه به حجم زیاد مسافر و تقاضای سفر، پیک مسافری از ۱۵ دقیقه به ۱۲ دقیقه کاهش یافته است.

مدیر روابط عومی سازمان قطار شهری شیراز و حومه با بیان اینکه ساعت کار قطار شهری شیراز از ۱۵ ساعت به ۱۶ ساعت افزایش یافته است، تصریح کرد: اولین حرکت خطوط مترو شیراز از ساعت ۶ و ۵ دقیقه صبح در ایستگاه احسان آغاز می‌شود و جابجایی مسافران تا ساعت ۲۲ و ۲۵ دقیقه شب ادامه دارد.

حکمت بیان کرد: کاهش بار ترافیکی و استقبال مردم در استفاده از وسایل نقلیه عمومی از مهمترین ویژگی‌های راه اندازی خطوط مترو در شیراز است.

وی در پایان اظهار داشت: بعداز ظهر ۲۱ بهمن ماه ایستگاه مترو امام حسین (ع) با حضور جهانگیری معاون اول رئیس جمهور افتتاح و عملیات اجرایی خط ٣ متروی شیراز در تقاطع بصیرت به سمت راه آهن کلنگ‌زنی می‌شود.

برچسب ها: خدمات ، رایگان ، مترو ، شیراز ، 22بهمن
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار