امام جمعه لارستان با اشاره به اینکه «اینسکس» انشایی از رویاها و خیال پردازی های اتحادیه اروپاست، یاداور شد: یکی از شروط اتحادیه اروپا صرف نظر از فعالیت های موشکی است و آنها باید بدانند برنامه موشکی خط قرمز کشور ملت ایران است.
کد خبر: ۷۱۳۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹ 08 February 2019

تابناک فارس به نقل از میلاد لارستان:حجت الاسلام و المسلمین سیدمختار موسوی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه(س) و برشمردن ویژگی های شخصیتی آن بزرگوار، اظهار داشت: باید با واکاوی و تحقیق درخصوص حضرت زهرا(س) از ایشان الگویی برای نسل جوان جامعه ساخت.

وی با تأکید بر حضور حداکثری آحاد جامعه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه و جشن پیروزی انقلاب، افزود: شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه دارای اثراتی همچون تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل(ره)، اعلام حمایت و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری، نشان دادن پایبندی به اصول انقلاب، ناامیدی دشمنان از دسیسه چینی و غیره است.

امام جمعه لارستان با بیان اینکه دشمنان در تمامی عرصه های ملی و مذهبی اقدام ملت ایران را مورد رصد قرار می دهند، تصریح کرد: هر چقدر حضور مردم در صحنه های گوناگون پررنگ تر باشند، آنها مجبور به عقب نشینی می کنند.

این استاد حوزه و دانشگاه بر ارزیابی جدی دشمنان از حضور مردم در راهپیمایی چهلمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در یوم الله ۲۲ بهمن ماه اشاره کرد و یاداور شد: دشمنان که در عرصه های متعدد از ملت ایران شکست خورده اند، با حضور پررنگ مردم، امنیت کشور تضمین می شود.

وی با تأکید بر اینکه لارستان از مناطق تأثیرگذار در ایران اسلامی به شمار می رود و حضور چشمگیر مردم می توانند باعث ناامیدساختن دشمنان شود، ادامه داد: مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به سران استکبار می گویند که هیچکدام از گزینه های تهدید، تحریم و غیره هیچ هراسی ندارند و به مسیر عزت خود با تبعیت از رهبری ادامه خواهند داد.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه دشمنان در صدد فاصله اندازی بین مردم و مسئولان نظام اسلامی هستند، خاطر نشان کرد: زمانی دشمنان احساس موفقیت می کنند که بدانند مردم از نظام ناامید شده اند.

رئیس شورای تبلیغات اسلامی لارستان با اشاره به پیشنهاد ایجاد کانال مالی اتحادیه اروپا پس از مدت ها تأخیر در روزهای گذشته، گفت: اتحدیه اروپا کوهی از تعهدات را در برجام مورد پذیرش قرار داده بود که با این پیشنهاد اخیر، تعهدات اروپا در قبال ایران به یک بچه موش تغییر شکل داد که همان «اینستکس» است.

وی با ابراز تأسف از شروط ۱۲ گلنه اتحادیه اروپا برای ایجاد کانال مالی «اینستکس»، ادامه داد: مسئولان ما باید با صدای رسا و قاطع به اتحادیه اروپا برسانند که این کانالی که آنها ایجاد کرده اند، بخش کوچکی از بدهی ها و دیونی که در قالب برجام پذیرفته بودند، نباید شرطی را به همراه داشته باشد.

امام جمعه لارستان خطاب به مسئولان مبنی بر اینکه نباید مسئولان اجازه دهند اتحادیه اروپا گستاخی کند، تصریح کرد: پس از ایجاد این کانال، پولی به ایران پرداخت نمی شود و فقط کانالی برای خرید کالا به ایران تعلق می گیرد و این درست برخلاف قرار است که می خواستند مقابل آمریکا بایستند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه راهی که اروپایی ها پیشنهاد کرده اند، راهی برای دورزدن تحریم ها نیست، عنوان کرد: در «اینسکس» وضعیت خرید نفت ایران از سوی اتحادیه اروپا تنظیم نشده است.

وی با اشاره به اینکه «اینسکس» انشایی از رویاها و خیال پردازی های اتحادیه اروپاست، یاداور شد: یکی از شروط اتحادیه اروپا صرف نظر از فعالیت های موشکی است و آنها باید بدانند برنامه موشکی خط قرمز کشور ملت ایران است.

امام جمعه لارستان با یاداوری سختی های دوران جنگ تحمیلی و عدم حمایت هیچکدام از مدعیان حقوق بشر از ملت ایران، تصریح کرد: امروز می خواهند با محدود ساختن ملت ایران از دستاوردهای موشکی، عده ای افسارگسیخته مثل بن سلمان را که تا بن دندان مسلح کرده اید، به جان این کشور بیاندازید و «هیهات منا الذله» که ببینید ملت ایران یکبار دیگر به عقب برگردند.

وی از مسئولان خواست تا با واکنش و رویکردی عزتمندانه با اتحادیه اروپا برخورد کنند و از آنها نترستند، گفت: «اینسکس» هیچ ارزشی ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار