عضو شورای پنجم شهر شیراز گفت: واگذاری جشنواره‌های فرهنگی به بخش خصوصی یک ضرورت است و تجربه نشان داده است هرگاه امور فرهنگی بر عهده بخش خصوصی باشد، کیفیت برنامه‌ها افزایش می‌یابد و این موضوع با عملکرد این بخش در سال‌های گذشته اعتماد به بدنه بخش خصوصی را تقویت کرده است.
کد خبر: ۷۱۳۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰ 09 February 2019

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد فارس: لیلا دودمان با حضور در اکران فیلم سرخ پوست در جمع مردم به تماشای این فیلم نشست. وی با اشاره به برگزاری سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر عنوان کرد: شور و اشتیاق جوانان برای بهره‌بردن از فضاها و امکانات فرهنگی بیانگر مطالبه آنان در حوزه فرهنگی است و برای مسئولان امر و شورای شهر شیراز مسئولیت آفرین است.

وی حضور کارگردانان جوانی همچون نیما جاوید، سعید روستایی، بهرام توکلی و همایون غنی زاده را در این جشنواره ستود و بیان داشت: جوانان باعث پویایی جشنواره فجر شده‌اند و آن‌ها توانسته‌اند ژانر‌های سینمایی و نیز کیفیت آثار سینمایی را افزایش دهند.

دودمان با بیان اینکه محتوای فیلم‌ها و فضاسازی روایی آن‌ها به استانداردهای جهانی نزدیک شده است، عنوان کرد: محتوای اجتماعی مطابق با نیازهای جامعه به روز شده است و دیگر شاهد برخی کلیشه‌ها در فیلم ها نیستیم.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز درباره فیلم سرخ پوست گفت: احساس مسئولیت اجتماعی نسبت به کار و وظیفه، پیشی گرفتن اخلاق و نهادینه کردن فرهنگ ایثار این فیلم را دیدنی کرده است.

دودمان با بیان اینکه ورود بخش خصوصی به حوزه سینما طی چهار سال گذشته باعث رونق این هنر شده است، اظهار داشت: با افزوده شدن پردیس‌های سینمایی به شهر شیراز، شاهد علاقه‌مندی مردم و حضور آنها در سالن‌های سینمایی مدرن هستیم که نشان‌دهنده تقاضای مردم و توجه آنان به امور فرهنگی است.

رویداد فرهنگی هنری جشنواره فجر، از ١١ تا ٢٢ بهمن به جز روزهای ١٩ و ٢٠ بهمن ماه به دلیل ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) همزمان با تهران برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار