آیت‌ا... سید‌محمد فقیه: «اگر نان خالی هم بخوریم، زیر بار آمریکا نخواهیم رفت»، عنوان داشت: «باید ایستادگی و مقاومت کرد. باید دشمن را ناکام کنیم. آنها خیال می‌کنند با تحریم اقتصادی مردم خم به ابرو می‌آورند؛ نه. ملت ایران رشید و زنده است و دولتمردان باید از ملت و رهبر انقلاب تبعیت کنند.»
کد خبر: ۷۱۳۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲ 09 February 2019

تابناک فارس به نقل از هورگان:سید‌محمد فقیه در خطبه‌های نماز جمعه ۱۹ بهمن گفت: «مردم زجر می‌کشند تا استقلال سیاسی و اقتصادی کشور حفظ شود. شما هم تلاش کنید تا این اقتصاد بیمار را معالجه کنید. مردم روی پای خود ایستاده‌اند و تسلیم استکبار نمی‌شوند.»

ایشان با بیان این که «اگر نان خالی هم بخوریم، زیر بار آمریکا نخواهیم رفت»، عنوان داشت: «باید ایستادگی و مقاومت کرد. باید دشمن را ناکام کنیم. آنها خیال می‌کنند با تحریم اقتصادی مردم خم به ابرو می‌آورند؛ نه. ملت ایران رشید و زنده است و دولتمردان باید از ملت و رهبر انقلاب تبعیت کنند.»

خطیب جمعه نی‌ریز توافق برجام با آمریکا و اتحادیه اروپا را بی‌ارزش خواند و گفت: «مگر برجام به جایی رسید؟ مگر اروپا به عهد خود وفا کرد؟ این همه برو و بیا کردند که چه شود؟ آقای ظریف می‌گوید توافقی که با آمریکا کردیم، به اندازه جوهر خودکارمان هم ارزش نداشت.»

آیت‌ا... فقیه از مردم خواست تا علی‌رغم همه مشکلاتی که دارند، جانانه در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند.

ایشان همچنین سالروز شهادت حضرت زهرا(س) را تسلیت گفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار