عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت:بنابراین در 22 بهمن امسال که مصادف با چهلمین فجر انقلاب اسلامی است حتما مردم در کنار مسئولان به خیابان ها خواهند آمد و یکبار دیگر با آرمان های امام راحل (ره) بیعت می کنند.
کد خبر: ۷۱۳۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱ 09 February 2019

تابناک فارس به نقل از خانه ملت:محمدجواد جمالی نوبندگانی با اشاره به فرارسیدن چهلمین فجر انقلاب اسلامی و ضرورت حضور همه اقشار مردم در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: طبق رهنمودهای رهبر کبیر انقلاب، رمز پیروزی انقلاب اسلامی وحدت کلمه بوده است از این رو مردم یکبار دیگر این مهم را برای غربی ها به نمایش خواهند گذاشت.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب همواره تلاش کرده اند وحدت مردم را دچار خدشه کنند، اظهار کرد: بر این اساس مشاهده شد که افرادی همچون جان بولتن بیان کردند که ایران چهل سالگی انقلابش را نخواهد دید اما مردم با وحدت کلمه و درکنار هم قرار گرفتن نشان دادند که اهداف شوم غربی ها هیچگاه محقق نخواهد شد.

مردم در چهل سالگی انقلاب با وحدت کلمه و درکنار هم قرار گرفتن نشان می دهند که اهداف شوم غربی ها هیچگاه محقق نخواهد شد.
وی با بیان اینکه مردم به دلیل اعمال تحریم های ظالمانه تحت فشار هستند و مشکلاتی دارند، ادامه داد: اما این امر هیچگاه سبب نشده از اهداف و آرمان های انقلاب فاصله بگیرند زیرا دریافته اند که تفرقه مولفه ای است که غربی ها درصدد تحقق آن هستند.

این نماینده مردم در مجلس دهم با تاکید بر اینکه مردم نشان داده اند هرگاه فشارهای اقتصادی دشمن که با پیوست فشار روانی همراه است زیاد شود، بیش از گذشته پایداری دارند، تصریح کرد: بر این اساس رسانه های خارجی در 22 بهمن هر سال از افزایش حضور جمعیت میلیونی ایرانیان گزارش تهیه کرده اند که موجب شگفتی مردم دنیا بوده است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنابراین در 22 بهمن امسال که مصادف با چهلمین فجر انقلاب اسلامی است حتما مردم در کنار مسئولان به خیابان ها خواهند آمد و یکبار دیگر با آرمان های امام راحل (ره) بیعت می کنند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت ، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار فرماندهان و جمعی از کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش حضور انبوهِ بی‌شمار ملت در راه‌پیمایی ۲۲ بهمن را «دشمن‌شکن و مرعوب‌کننده‌ی آن»، «نشان‌دهنده‌ی حضور عمومی ملت در صحنه» و «تجلی عزم و وحدت ملی» برشمردند و خاطرنشان کردند: در جامعه اختلاف سلیقه وجود دارد اما وقتی پای انقلاب و نظام و ۲۲ بهمن به میان می‌آید، همه‌ی اختلاف‌ها رنگ می‌بازد و همه در کنار هم به میدان می‌آیند.

ایشان، راه‌پیمایی ۲۲ بهمن را از مسائل شگفتی‌ساز خواندند و افزودند: جشن سالانه‌ی انقلاب در کشورهایی که انقلاب کرده‌اند به رژه‌ی نیروهای مسلح در مقابل چند نفر تبدیل شده است اما در ایران سرافراز، ۴۰ سال است مردم در سراسر کشور به خیابان‌ها می‌آیند و بر ادامه‌ی راه انقلاب تأکید می‌کنند که این مسئله، از معجزات شگفتی‌ساز انقلاب است و باید با تمام قدرت ادامه یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار