مدیر نمایشگاه بین‌المللی خرما شیراز گفت: نخستین نمایشگاه بین‌المللی خرما، تولید، فرآوری و صنایع وابسته با حضور چهار کشور خارجی در شیراز برپا می‌شود.
کد خبر: ۷۱۳۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹ 10 February 2019

تابناک فارس به نقل از تسنیم:جواد مرادپور با بیان اینکه نخستین نمایشگاه بین‌المللی خرما، تولید، فرآوری و صنایع وابسته از بیست و سوم تا بیست و هفتم بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی فارس واقع در شهرک گلستان برگزار می‌شود، اظهار داشت: کشورهای تونس، پاکستان، اندونزی و سریلانکا در این نمایشگاه دارای غرفه هستند.

وی از حضور رایزانان اقتصادی کشورهای ویتنام، پاکستان و هند در این نمایشگاه خبر داد و افزود: وابسته‌های اقتصادی کشورهای روسیه، عمان و مالزی و هیئت‌‌های تجاری قطر، تونس، پاکستان، هند، فرانسه، استرالیا، عمان، عراق و افغانستان نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

مدیر نخستین نمایشگاه بین‌المللی خرما شیراز با بیان اینکه این نمایشگاه با حضور 70 شرکت‌کننده از داخل و خارج از کشور در قالب 150 غرفه برگزار می‌شود، عنوان کرد: به جز چهار کشور خارجی شرکت‌کنندگانی از استان‌های فارس، بوشهر، هرمزگان، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کرمان، یزد، آذربایجان شرقی، مرکزی و تهران در این نمایشگاه حضور دارند.

 

وی با بیان اینکه این نمایشگاه عصر روز سه‌شنبه بیست و سوم بهمن‌ماه به صورت رسمی افتتاح می‌شود، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند همه روز از ساعت 16 تا 21 از این نمایشگاه بازدید کنند.

مرادپور از برگزاری همایش ملی خرما در حاشیه این نمایشگاه خبر داد و افزود: چهار سمینار با عنوان‌های «مدیریت محصول خرما»، «استانداردسازی محصول خرما»، « مدیریت تولید خرما» و سمینار مشترک با کشور عمان تحت عنوان «انتقال فناورانه» در اتاق بازرگانی فارس برگزار می‌شود.

وی از برگزاری کارگاه تخصصی صادرات به کشورهای مشترک المنافع cis و کارگاه آشنایی با پرداخت‌های بین‌المللی در محل برگزاری نمایشگاه بین‌المللی خرما خبر داد.

برچسب ها: نمایشگاه ، خرما ، شیراز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار