نخستین جشنواره منطقه‌ای قصه‌گویی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور ویژه استان‌های جنوبی با حضور کتابداران استان‌های بوشهر، هرمزگان، کرمان و فارس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۱۳۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۲ 10 February 2019

تابناک فارس به نقل از ایرنا:روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان فارس، 41 کتابدار قصه‌گوی استان‌های بوشهر، کرمان، هرمزگان و فارس در نخستین جشنواره منطقه‌ای نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور که به میزبانی شیراز برگزار می شود، به رقابت می پردازند.
این جشنواره با حضور مسئولان و چهره های فرهنگی استان، فعالان حوزه کودک و نوجوان، کتابداران، دانش آموزان مدارس و دوستداران کتاب و کتابخوانی، با اجرای برنامه های متنوعی همچون قصه گویی و نمایش برگزار می شود.
این جشنواره سه شنبه 23 بهمن ماه با مراسم افتتاحیه در مجمتع فرهنگی آیت الله ربانی شیراز آغاز خواهد شد و پس از برگزاری رقابت های قصه گویی، بعداز ظهر چهارشنبه 24 بهمن ماه ساعت 15 اختتامیه این رویداد با معرفی و تقدیر از برگزیدگان اجرا می شود.
7 نفر از استان بوشهر، 14نفر از استان کرمان، 2 نفر از استان هرمزگان و 18 نفر از استان فارس با کسب امتیاز لازم در نخستین مرحله این رویداد، به جشنواره منطقه ای قصه گویی نهاد کتابخانه های عمومی کشور راه یافته اند که در این رویداد رقابت خواهند کرد.
نخستین جشنواره منطقه‌ای نهاد کتابخانه های عمومی کشور، با هدف ترویج قصه ‌گویی به عنوان ابزاری تربیتی و فرهنگی در کتابخانه‌ها، شناسایی کتابداران قصه‌گو و ارزیابی میزان توانمندی و مهارت‌های آنان، سنجش مهارت‌ها و کارآمدی کتابداران در امر قصه‌گویی و همچنین توسعه و ترویج فرهنگ قصه‌ گویی برگزار می شود.

برچسب ها: جشنواره ، قصه گویی ، شیراز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار