ماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس خاطر نشان کرد: امروز روز شکوه، عظمت و اقتدار ایران اسلامی؛ روز ناامیدی دشمنان و مخالفان نظام و اعلام برائت از استکبار جهانی بویژه آمریکای جنایتکار و صهیونیسم بین المللی است و ملت متدین ایران اسلامی با آگاهی، وحدت و حضور همیشگی و در صحنه خود پاسخ دندان شکنی به یاوه گویی‌های استکبار دادند.
کد خبر: ۷۱۳۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰ 11 February 2019

تابناک فارس به نقل از میزان: رئیس کل دادگستری استان فارس، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، جمعی از مسئولان قضایی، قضات، کارکنان دادگستری، اعضای شورا‌های حل اختلاف و اعضای بسیج حقوقدانان استان همدوش و همصدا با مردم ایران و همراه با مردم انقلابی استان فارس با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن در چهلمین فجر انقلاب اسلامی با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کردند.

همزمان با ۲۲ بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی ضد استکباری مردم انقلابی استان فارس، کارکنان دادگستری فارس نیز در کنار مردم شهید پرور شیراز فریاد استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی سردادند.

در این مراسم باشکوه که از میدان شهداء و مقابل دادگستری مرکز استان آغاز و تا میدان آزادی شیراز ادامه یافت؛ نماینده عالی قوه قضائیه در استان، مسئولان قضایی دادگستری استان فارس و جمعی از قضات و کارکنان از ابتدای مراسم در راهپیمایی حضور یافتند.

در حاشیه این راهپیمایی رئیس کل دادگستری فارس ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم فارس در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امروز پرچم همت و آزادگی مردم ولایتمدار شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران اسلامی بر افراشته است.

علی القاصی با بیان اینکه مردم سراسر میهن اسلامی با عزم راسخ و بصیرت بی همتایشان همیشه در لحظه مورد نیاز و در صحنه رویارویی با بددلان و بدخواهان با عزت و غیرت خود شکوه و عظمت می‌آفرینند گفت: امروز در چهلمین بهار پیروزی انقلاب قضات و کارکنان مجموعه قضایی استان فارس نیز همدوش و همگام با همه اقشار جامعه بار دیگر برای تجدید بیعت با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در راهپیمایی سراسری و میلیونی ۲۲ بهمن ماه حضور یافتند.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس خاطر نشان کرد: امروز روز شکوه، عظمت و اقتدار ایران اسلامی؛ روز ناامیدی دشمنان و مخالفان نظام و اعلام برائت از استکبار جهانی بویژه آمریکای جنایتکار و صهیونیسم بین المللی است و ملت متدین ایران اسلامی با آگاهی، وحدت و حضور همیشگی و در صحنه خود پاسخ دندان شکنی به یاوه گویی‌های استکبار دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار