نماینده، ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز با صدور پیامی ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی انفجار اتوبوس حامل پرسنل سپاه پاسداران، شهادت جمعی از ایشان را تسلیت گفت.
کد خبر: ۷۱۴۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۶ 14 February 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: آیت الله دژکام نماینده، ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز با صدور پیامی ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی انفجار اتوبوس حامل پرسنل سپاه پاسداران، شهادت جمعی از ایشان را تسلیت گفت.
در این پیام آمده است:

یَوْمَ نَبْطِشُ الْبَطْشَةَ الْکُبْرَىٰ إِنَّا مُنتَقِمُونَ

باردیگر ولایت مداری مردم رشید ایران اسلامی به مذاق استکبار جهانی تلخ آمد و با انجام حمله تروریستی و به خاک و خون کشاندن جمعی از حافظان صبح و امنیت و مرزبانان مظلوم کشورمان، اسلام ستیزی و محوریّت شرارت خود را به جهانیان به اثبات رساندند.

استکبارجهانی و ایادی و اذناب خودکامه اش در منطقه خلیج فارس و کشور‌های همسایه مرتجع بدانند درخت تنومند انقلاب اسلامی که با خون شهدای ایران زمین آبیاری گشته، ریشه در اعماق اعتقاد ملت دارد و با این خباثت‌ها و جنایت‌های سفاکانه و دَدمنشانه، تضعیف نخواهد شد.

مطمئناً نظام مقدس جمهوری اسلامی در وقت مقتضی پاسخ کوبنده و مناسبی به این جنایتکاران و نوکران آمریکای پلید خواهد داد.

این جانب ضمن محکوم نمودن این جنایت هولناک، شهادت جمعی از بهترین جوانان عزیزو برومند کشورمان را به مقام معظم رهبری، ملت رشید ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اهالی محترم استان‌های اصفهان و سیستان و بلوچستان و خانواده‌های داغدار این به حق پیوستگان تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آنان علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر و برای مجروحان این حمله تروریستی صحّت، سلامت و شفای عاجل مسئلت می‌نمایم، و از دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی و قضایی انتظار است که عاملان این ضایعهمؤلمه را در اسرع وقت شناسایی و به اشدّ مجازات برسانند.
والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

برچسب ها: پیام ، تسلیت ، امام جمعه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار