امام جمعه جهرم :صاحبان این انقلاب مردم هستند و مسوولین باید برای مردم بیشتر تلاش و خدمت کنند.
کد خبر: ۷۱۵۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۸ 15 February 2019

تابناک فارس به نقل از فارس:حجت الاسلام محمد حسین مدبر در خطبه‌های نماز جمعه شهر جهرم با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: مردم یک بار دیگر به دشمنان نشان دادند که با شکوه و عظمت پای نظام و انقلاب خود ایستاده و برای شکوفا شدن نهال انقلاب خون‌های بسیاری ریخته شده است.

وی افزود: صاحبان این انقلاب مردم هستند و مسوولین باید برای مردم بیشتر تلاش و خدمت کنند.

امام جمعه جهرم با اشاره به نزدیک شدن به تعطیلات نوروز و تردد حدود یک و نیم میلیون مسافر از محور جهرم، بیان کرد: در این زمینه باید تمهیداتی انجام شود تا مسافران در شهر جهرم حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: مسوولان می‌خواهم کاری کنند تا حضور مسافران در جهرم از جهات مختلف برای این شهر برکات داشته باشد.

امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه صنایع‌دستی تولید این شهر روی دست صاحبان آن مانده و بازار فروش ندارند، گفت: جهرم باید آنگونه جذاب باشد که دیگران با شهر ما ارتباط برقرار کنند.

مدبر با اشاره به دیدار اخیر یکی از پدران شهدای مدافع حرم جهرم با مقام معظم رهبری گفت: آقا در این دیدار فرموده بودند که سلام گرم مرا به مردم جهرم برسانید و بگویید من خاطرات خوبی از این شهر و مردم آن دارم.

امام جمعه جهرم به شهادت 27 تن از پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: هنوز با گذشت 40 سال از انقلاب دشمنان دست از دشمنی خود برنداشته و همچنان خوی استکباری خود را نشان می‌دهند.

وی با اشاره به ایستادگی و مردانگی سپاهیان ایران اسلامی گفت: امام راحل فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود و امروز جوانان مردانه ایستادگی و برای حفظ امنیت ما تلاش می‌کنند.

مدبر گفت: از همه جوانان استدعا می‌کنم بیانیه راهبری مقام معظم رهبری که منشور جدید انقلاب ما بود را مطالعه کرده و به آن توجه کنند چرا که چشم امید رهبری برای تحقق این مسیر به جوانان است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار