‌وقوع تصادف در دو نقطه شرق و غرب استان فارس، ۲ کشته و ۱۱ مصدوم برجای گذاشت.
کد خبر: ۷۱۵۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷ 16 February 2019

تابناک فارس به نقل از ایسنا: وقوع یک حادثه تصادف در شهرستان رستم و حادثه دیگر در شهرستان نی ریز، ۲ کشته و ۱۱ مصدوم به دنبال داشت.

رئیس پلیس راهور استان فارس در این رابطه گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه پژو ۲۰۶ با یک دستگاه سمند در شهرستان "رستم"، یک نفر کشته و ۸ نفر مجروح شدند.

سرهنگ "مصطفی عباسی" افزود: در این حادثه خودروی پژو با ۴ سرنشین با خودروی سمند که ۵ سرنشین داشته برخورد کرد که یکی از سرنشینان پژو در دم فوت کرد و ۸ نفر دیگر مصدوم شدند.

رئیس پلیس راهور استان فارس گفت: کارشناسان در صحنه حاضر و علت وقوع این حادثه را بی احتیاطی از جانب راننده پژو ۲۰۶ به علت تجاوز به چپ و تغییر مسیر ناگهانی اعلام کردند.

تصادف ۳ خودرو با یک کشته و ۳ مجروح در نی‌ریز

رئیس پلیس راه شمالی استان فارس نیز گفت: برخورد شدید ۳ دستگاه خودرو در محور نی‌ریز به سمت قطرویه، یک کشته و ۳ مجروح بر جای گذاشت.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی گفت: در این حادثه ۲ دستگاه کامیون و پژو ۴۰۵ با یک دستگاه پیکان با ۴ سرنشین برخورد کردند که در نتیجه یکی از سرنشینان خودرو پیکان فوت کرد و ۳ سرنشین دیگر آن نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه شمالی استان بیان کرد: کارشناسان پلیس راه در صحنه حاضر و علت وقوع این حادثه را تجاوز به چپ از جانب راننده سواری پیکان اعلام کردند.

برچسب ها: تصادف ، فارس ، کشته ، زخمی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار