عملکرد بسیار بد بانک های استان فارس استاندار تازه بر منصب آمده فارس را هم به ستوه آورد و اینطور گفت که:انتظار می رود بانک های فارس مشارکت بیشتری در توسعه و عمران این استان داشته باشند.
کد خبر: ۷۱۵۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵ 17 February 2019

به گزارش تابناک فارس:این در حالیست که تقریبا تمام استانداران پیشین فارس از عملکرد بانک های استان نالیده اند و معلوم نیست چرا هیچکدام هم نتوانستند کاری از پیش ببرند؟

نکته قابل توجه اینکه استان فارس دارای رتبه چهارم از نظر میزان سپرده بانکی در کشور است و این یعنی دست بانک های فارس برای سرمایه گذاری و اعطای تسهیلات در استان کاملا باز است و متأسفانه می بینیم که این اتفاق نمی افتد و فارس دارد تبدیل به استانی عقب مانده می شود.

دردناک تر اینکه هرازگاهی خبرهایی مبنی بر سرمایه گذاری بانک های استان فارس در دیگر نقاط کشور می شنویم؛یعنی پولی که مردم در بانک های استان می گذارند به جای صرف در توسعه و آبادانی استان راهی دیگر نقاط می شود.

عنایت الله رحیمی، در جلسه شورای هماهنگی بانک های استان در شیراز افزود:استان مستعدی برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف به ویژه گردشگری و توریسم داریم که بانک ها با پرداخت تسهیلات در این زمینه می توانند خود را شریک فعالیت های اقتصادی کنند و از سود حاصل از آن سرمایه گذاری نیز بهره مند شوند.

وی با اشاره به موارد مطرح شده درباره نسبت منابع به مصارف بانک های استان گفت: آنچه که در این زمینه تاکنون گزارش شده چندان مطلوب نیست و انتظار است که اگر منابعی تحت عنوان سپرده در استان فارس وجود دارد آن منابع صرف پرداخت تسهیلات برای مصارف مختلف در استان شود.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
این رنج پایان ندارد .پولها را میدزدند ....برج ههاو زمین ها برای روسای وکارمندان خود می خرند .یا می سازنند .روی دستشان باد میکند .....میلیادرهها به کسانی وام میدهند که قصد بر گشت پولها را ندارند .. دنبال گرفتن اقساط از انها نیستند ....ربا می خورند .کیف میکنند با پولهای مردم .....جیب می زنند .....................می بینند که مردم را می توانند بچاپند در هر کوچه و بازار موسسه می زنند .وووووووووووووووووووووووووووووووالی اخر پولشویی میکنند .......ووووووو این بانکهای نازیین ما ست ........اقا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
مرسی از اینکه نظرم را پخش کردی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار