نخستین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان شیراز به ریاست فرمانداران و مسئولان دستگاه های اجرایی با حضور کمیته های ۱۲ گانه در محل فرمانداری برگزار شد و به بررسی دستورالعمل اجرایی ساماندهی و ارتقا خدمات سفر ۹۸ پرداخت.
کد خبر: ۷۱۶۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶ 17 February 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: فرماندار شیراز در این جلسه به ضرورت هماهنگی بین همه دستگاه های مرتبط در دقت و برسی نقاط ضعف و قوت ستاد نسبت به سال های گذشته تاکید کرد.

وی، بر ضرورت معرفی جاذبه های شهرستان شیراز و اقامتگاه هایی که در این ایام برای مسافران در نظر گرفته می شود از طریق اصحاب رسانه تاکید کرد.

امیری با بیان اینکه امسال کمیته‌های خدمات سفر از ١٠ کمیته به ١٢ کمیته افزایش یافته است، افزود: کمیته امور مذهبی و زیارت به این کمیته‌ها اضافه شده تا زائران نیز با برنامه مدون از اماکن زیارتی بازدید کنند.

وی با بیان اینکه ظرفیت اسکان مسافران افزایش یافته است، گفت: فرهنگیان در بیش از ٥٢٠ مدرسه و ٥ هزار کلاس درس در شیراز مستقر می‌شوند.

امیری ادامه داد: رزرو ٧٠ درصد از ظرفیت کلاس‌ها به صورت اینترنتی انجام می‌شود و از سوم تا ٢٨ اسفند با مراجعه به سایت اسکان فرهنگیان آموزش و پرورش می توانند اقدام کنند.

فرماندار شیراز افزود: برای صرفه جویی در کاغذ و توسعه دولت الکترونیک، اپلیکیشن مکان یابی و راهنمایی مسیر برای مدارس شیراز طراحی و ساخته شده است.

سیادتان رئیس جامعه هتل داران فارس نیز گفت:٨٤ هتل و ١٣٣ مهمانپذیر در فارس با ظرفیت ٢٩ هزار تخت آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی هستند.

محمددجواد مرادیان دبیر ستاد خدمات سفر دانشگاه علوم پزشکی شیراز هم از استقرار ١٨٣ پایگاه اورژانس در فارس خبر داد و گفت: در کنار این ٣ فروند بالگرد و ١٢ ایستگاه سلامت میز در ورودی شهر‌های بزرگ در نظر گرفته شده است و از ٢٥ اسفند تا ١٦ فروردین خدمات رسانی می‌کنند.

دبیر ستاد خدمات سفر شهرداری شیراز نیز گفت: امسال ٣ هزار تخته چادر به ظرفیت چادر‌های اقامتی در شیراز اضافه شده است.

اژدری با بیان اینکه ٨ هزار چادر در اماکن اقامتی در نظر گرفته شده است، افزود: علاوه بر این ٤ کمپ در ورودی‌های شیراز با ظرفیت ١٩٧ کانکس معمولی و ٧٣ کانکس ویژه با امکانات رفاهی کامل در نظر گرفته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار