دبیر ستاد تسهیلات سفر‌های وروزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: از ابتدای اسفندماه تا ۱۶ فروردین‌ماه تمام مراکز درمانی فارس آماده ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی است.
کد خبر: ۷۱۶۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۱ 17 February 2019

تابناک فارس به نقل از ایکنا:محمدجواد مرادیان، رئیس اورژانس فارس و دبیر ستاد تسهیلات سفرهای وروزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، ٢٨ بهمن‌ماه در ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی این كلان‌شهر بیان کرد: از دو ماه قبل جلسات ستاد سفر و آمادگی مراكز درمانی برای ارائه خدمات مطلوب به بیماران در ایام نوروز در دستور کار قرار گرفته است.
وی با زمان آغاز ارائه خدمات درمانی نوروزی گفت: از ابتدای اسفندماه تا ۱۶ فروردین‌ماه تمام مراکز درمانی فارس آماده ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی است.
دبیر ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اضافه کرد: هر ساله لیست مراکز اسکان و ورزشگاه‌های مجاز به دانشگاه علوم پزشکی ارسال و علاوه بر تمهیدات ایمنی این مراکز، تجهیزات درمانی هم در مجاورت آن‌ها مستقر می‌کنیم.
مرادیان به مباجث ایمنی و بازدید از مكان‌هایی كه برای اسكان مسافران نوروزی ۹۸ پیش‌بینی شده هم اشاره و یادآور شد: مسئولان بازرسی از كمپ‌ها و مراكز اسكان تلاش می‌کنند تا از خطر گازگرفتگی مسافران با گاز مونواكسید كرین جلوگیری کنند.
وی همچنین به وجود بعضی غرفه‌های بخش خصوصی که كام مسافران را تلخ می‌كند و موجب مسمویت آنه‌ا در ایام نوروز می‌شود هم اشاره و گفت: گاهی اوقات دیده شده که بخش خصوصی با ایجاد غرفه‌هایی در ورودی اماكن تاریخی اقدام به فروش اغذیه‌هایی می‌كنند كه از نظر واحد بهداشت و درمان غیرقانونی است که امسال در ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی با آن‌ها برخورد خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار