ظرف 48 ساعت گذشته 208 کیلو و 600 گرم مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک در استان فارس کشف شد.
کد خبر: ۷۱۶۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۵ 17 February 2019


تابناک فارس به نقل از ایرنا:معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس در گزارش روز یکشنبه خود از قول رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از مطلع شدن از اینکه افرادی مقداری مواد مخدر را در منزل خود در شهر جدید صدرا شیراز دپو کرده اند، با هماهنگی مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند.
سرهنگ عبدالله خسروانی افزود: ماموران در بازرسی از این واحد مسکونی، 99 کیلوگرم حشیش کشف، چهار نفر قاچاقچی را دستگیر کردند و به مرجع قضایی تحویل دادند.
به گفته وی، همچنین 2 دستگاه خودرو قاچاقچیان نیز توقیف شد.
شهر جدید صدرا در فاصله 20 کیلومتری غرب شیراز قرار دارد.
این معاونت در گزارش دیگری از قول فرمانده انتظامی شهرستان کازرون، اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون شک و آن را متوقف کردند.
سرهنگ محمد عبادی نژاد افزود: در بازرسی از این خودرو، 56 کیلوگرم تریاک که در قسمت جلوی اتاق بار جاسازی شده بود کشف، راننده این وسیله نقلیه دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مقر انتظامی انتقال داده شد.
وی بیان کرد: همچنین یک دستگاه پژو 206 که خودرو حامل مواد مخدر را پشتیبانی می کرد، توقیف و راننده آن دستگیر شد.
شهرستان کازرون در 120کیلومتری غرب شیراز واقع شده است.
سرهنگ عبدالرضا ضربت، فرمانده انتظامی شهرستان داراب هم بیان داشت: ماموران ایست و بازرسی قلاتویه این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در بازرسی از 2 دستگاه سواری ام وی ام و سمند، 53کیلو و 600 گرم تریاک کشف، در ارتباط با این مواد چهار نفر قاچاقچی را دستگیر کردند و تحویل مرجع قضایی دادند.
شهرستان داراب در فاصله 225 کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار