معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ایلام گفت: بازارچه تولیدات دانشجویی «چرتکه» با هدف تقویت کارآفرینی دانشجویان و با تأکید بر توسعه کسب و کار و اشتغال دانشجویان استان ایلام به میزبانی دانشگاه ایلام برگزار می گردد.
کد خبر: ۷۱۶۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰ 17 February 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛  دکتر محمد رضا شیرخانی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه با اعلام این خبر، بیان داشت: بازارچه تولیدات دانشجویی چرتکه با حمایت معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و شورای اجتماعی کشور وزارت کشور و با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی و فرهنگ سازی پایدار، از طریق توسعه و تقویت کارآفرینی و با تأکید بر توسعه کسب و کار و اشتغال دانشجویان به میزبانی دانشگاه ایلام برگزار می گردد.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ایلام  افزود: در این بازارچه تمامی دانشجویان دانشگاه­ها و مراکز آموزش عالی استان ایلام در تمامی مقاطع تحصیلی می­ توانند محصولات و دستاوردهای خود را پس از ثبت نام به مدت 7 روز در نمایشگاهی که بازدید و خرید از آن برای عموم مردم آزاد می­باشد، به فروش برسانند.

دکتر شیرخانی، اضافه کرد: دانشجویان علاقمند به شرکت در این بازارچه می­توانند از روز شنبه 27 بهمن 1397 لغایت 6 اسفند 1397 به مدت 10 روز با مراجعه به وبسایت دانشگاه ایلام به آدرس www.ilam.ac.ir و تکمیل فرم ثبت نام اقدام و آن را به آدرس ایمیل chortkeh@ilam.ac.ir ارسال نمایید.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه درباره محورهای برگزاری بازارچه، گفت: در این بازارچه محصولات و دستاوردهای دانشجویی در زمینه­های صنایع دستی (مصنوعات فلزی، سفالی، سنگی، شیشه ای، چوبی، پارچه ای، فرش و گلیم، گبه، تذهیب، نگارگری و...)، گردشگری (معرفی مراکز گردشگری، محصولات و سوغات استان)، هنرهای تجسمی (خوشنویسی، حجم، نقاشی و...)، پوشش ایرانی اسلامی، سوغات و خوراکی­های محلی، نرم افزارهای کاربردی، تعمیرات موبایل و کامپیوتر، محصولات کشاورزی شامل( محصولات گلخانه ای، پرورش گل و گیاه و... ) و... در این نمایشگاه عرضه نمایند.

 عضو هیات رئیسه دانشگاه درباره زمان برگزاری بازارچه، بیان کرد: بازارچه تولیدات دانشجویی از تاریخ 11 اسفند 1397 لغایت 17 اسفند 1397 به مدت 7 روز در دانشگاه ایلام برگزار می گردد.

 شایان ذکر است دانشگاه ایلام بعنوان یکی از دانشگاه‌های برگزیده طرح چرتکه (برپایی بازارچه تولیدات دانشجویی) از سوی وزارت علوم تحقیقات و فناوری انتخاب شده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار