   شهردار شاهرود:
به گزارش تابناک سمنان ، شهردار شاهرود ضمن بیان اینکه پارک بانوان این شهر با حضور مسئولان کلنگ‌زنی شد، گفت: این مجموعه محدوده سه هکتاری را شامل می‌شود.
کد خبر: ۷۱۶۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰ 18 February 2019
به گزارش تابناک سمنان ، شهردار شاهرود گفت : برآورد اولیه اعتبارات کلی این پروژه بالغ‌بر ۷۰ میلیارد ریال است که در فاز اولیه آن ۲۰ میلیارد ریال هزینه خواهد شد.وی ضمن بیان اینکه تمام فاکتورهای زیست محیطی در این پارک مدنظر قرار خواهد گرفت، اضافه کرد: پارک بانوان در واقع بخشی از فضای پارک مادر فعلی محسوب می‌شود و در یک محدوده سه هکتاری تراکم درختان کاج و در بخش دیگر سایر گونه‌ها وجود دارد.
شهردار شاهرود بابیان اینکه تاپایان سال و هفته درختکاری ۷۰ هزار مترمربع برای توسعه فضای سبز به پارک‌ها اضافه می‌شود، ابراز داشت: با توجه به اینکه درگذشته به درخواست بخش عمده‌ای از جامعه توجه چندانی نشده بود علاوه بر حفظ حریم و فضای این پارک به دور از چشم مزاحم تلاش شد تا این مجموعه هدیه ارزشمندی برای بانوان شاهرودی باشد.
احمدی بابیان اینکه هیچ درختی در این محدوده قطع نخواهد شد، تصریح کرد: آیتم‌های پارک بانوان شاهرود به نحوی طراحی‌شده است که ضمن حفظ فضاهای سبز، درختان داخل فضاهای موجود و جزئی از پلن این پارک قرار خواهند گرفت و بانوان به راحتی از چشم‌انداز طبیعی پارک بهره‌مند می‌شوند.
وی ضمن بیان اینکه حفظ فضای سبز موجود دغدغه اصلی شهرداری شاهرود است، اضافه کرد: به‌جای ایجاد فضای سبز جدید، به دنبال حفظ همین فضاهای موجود هستیم که با این طرح سرمایه‌های ارزشمند شهر حفظ شود.
پارک بانوان شاهرود از  امکاناتی نظیر استخر با ساحل ویژه، کافی‌شاپ، فضای مطالعه، پیست دوچرخه‌سواری، سالن‌های بسکتبال، والیبال، بدمینتون، پینگ‌پنگ، مرکز نگهداری کودکان، مینی گلف و نمازخانه برخوردار خواهد بود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار