موسوی به هزینه‌هایی که در شهرداری شیراز انجام می‌شود، اشاره کرد و افزود: شهرداری ماهانه 100 میلیارد تومان حقوق پرداخت می‌کند و در این راستا مکلف به کاهش پنج درصدی نیروی انسانی شده است.
کد خبر: ۷۱۶۹۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸ 19 February 2019

تابناک فارس به نقل از تسنیم: عبدالرزاق موسوی امروز در نشست خبری به تدوین برنامه 25 ساله شهرداری شیراز اشاره و خاطرنشان کرد: باید ابتدا برنامه پنج ساله و سپس بیست ساله به تصویب می‌رسید اما به دلیل تاخیر در ارائه برنامه پنج ساله، تهیه و تدوین برنامه بیست ساله در دستور کار قرار گرفت که امیدواریم هفته آینده برنامه پنج ساله در صحن شورا به تصویب برسد.

 

موسوی به هزینه‌هایی که در شهرداری شیراز انجام می‌شود، اشاره کرد و افزود: شهرداری ماهانه 100 میلیارد تومان حقوق پرداخت می‌کند و در این راستا مکلف به کاهش پنج درصدی نیروی انسانی شده است.

وی در پاسخ به سوالی در مورد بودجه کل شورا طی یکسال را بالغ بر دو میلیارد و 200 میلیارد تومان اعلام کرد: در مورد کمیسیون‌ها نیز تنها می‌توانم به کمیسیون متبوع خود اشاره کنم. هزینه‌های کمیسیون برنامه و بودجه بسیار ناچیز است و به جز آب و چایی چیز دیگری نیست؛ صبحانه و میوه هم حذف شده است.

موسوی با بیان اینکه شرکت اعضای شورا در کمیسیون‌ها و نشست‌های مختلف نیز خارج از حق‌الزحمه محسوب نمی‌شود و اعضا هیچ مبلغ بابت آن دریافت نمی‌کنند، گفت: اگر بعضی از شوراییان در کمیسیون ماده 100 و 70 عضویت داشته باشند مبلغی تا سقف یا نزدیک به دو میلیون تومان دریافت می‌کنند.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه، املاک و امور حقوقی شورای شهر شیراز با بیان اینکه که موظف به اطلاع نحوه درآمد و هزینه به مردم هستیم، به برگزاری ٤٦ جلسه با 164 دستور و 62 مصوبه در کمیسیون برنامه و بودجه طی 11 ماه 97 اشاره و خاطرنشان کرد: بعضی از مصوبات این کمیسیون مانند تهیه آیین‌نامه حمایت از تشکل‌ها توسط شهرداری به تصویب صحن علنی رسیده اما با گذشت حدودد پنج ماه از مصوبه اما هنوز شهرداری طرحی ارائه نکرده است

موسوی به مشکلات شکلب و ساختاری دفاتر تسهیل‌گری اشاره ‌و عنوان کرد: شهرداری به موجب قانون ملکف شده که خدماتش را به مردم به بهترین شکل به مردم ارائه کند، سرعت را بالا ببرد و هزینه را کاهش دهد و اگر قرار باشد که دفاتر تعطیل شود شهرداری ملکف به رعایت تمام مسائل مردم است.

انتهای پیام/ش

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار