معاون تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی استان فارس با اشاره به جایگاه برتر نیروی انتظامی استان فارس در امر انواع کشفیات استان گفت: در حال حاضر در استان فارس ۷۷ درصد از انواع جرائم در کوتاه‌ترین زمان ممکن به صورت علمی کشف و متهمان شناسایی می‌شوند.
کد خبر: ۷۱۸۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳ 23 February 2019

تابناک فارس به نقل از تسنیم:سرهنگ احمد ایزدی با بیان اینکه 77 درصد از انواع جرائم استان فارس در کوتاه‌ترین زمان، با شگردهای پلیسی کشف و متهمان شناسایی می‌شوند اظهارداشت: نیروهای آموزش‌دیده پلیس فارس، توانسته‌اند در امر انواع کشفیات جرائم به گونه‌ای عمل کنند که جزء استان‌های برتر کشور شوند.

به عقیده این استاد دانشگاه امروز شیوه‌های پلیسی که در استان برای کارآگاهان در انواع کشف جرائم آموزش داده می‌شود به عنوان یک روش بومی، تخصصی و کارآمد در دیگر دانشکده‌های پلیس آموزش داده می‌شود.

سرهنگ ایزدی بر آموزش و استفاده از به‌روزترین شیوه‌های پلیسی در انواع کشف جرائم را برای ماموران انتظامی فارس به عنوان یک اولویت تاکید کرد و گفت: امروز در فارس به آمار 92 درصدی کشف قتل دست یافته‌ایم، این در حالی است که نُرم جهانی آن عدد 80 درصدی است. دست‌یابی به آمار 92 درصدی بیانگر آن است که نیروهای پلیس استان توانسته‌اند مهارت‌های تخصصی را به درستی بیاموزند.

این مقام انتظامی کسب علم‌آموزی و مهارت برای پلیس را مهم توصیف کرد و گفت: در حال حاضر ماموران نیروهای انتظامی فارس از آموزش و مهارت‌های لازم برخوردار هستند که حتی دربرخی از موارد نیروهای استان برای حل پیچیده‌ترین پرونده و ماموریت‌ها درصورت نیاز به دیگر استان‌های کشور اعزام می‌شوند.

 

معاون تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی استان فارس پلیس هوشمند، خلاق و توانمند را یکی از شاخصه‌های پلیس امروز فارس توصیف کرد و گفت: امروز اکثر نیروهایی که در حرفه پلیسی فعالیت می‌کنند با طی کردن آموزش‌های تخصصی، مهارتی و علمی در کوتاه‌ترین زمان ماموریت خود را انجام می‌دهند.

این استاد دانشگاه با اشاره به فعالیت راه‌اندازی قرارگاه جهادی تربیت و آموزش ناجا در فارس اظهار داشت: با راه‌اندازی این قرارگاه پیش‌بینی می‌شود آمادگی نیروهای پلیس در انجام انواع ماموریت‌ها دوچندان شود.

ایزدی بیان کرد: در سال گذشته توانستیم از طریق رسانه‌ها شهروندان را از انواع شگردهای کلاهبردان مطلع کنیم و به همین منظور علاوه بر اینکه فضا برای کلاهبردان در استان ناامن شد درصد قابل توجهی از آمار جرائم در فارس کاهش یافت.

به گفته معاون تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی فارس نیروی انتظامی یک تکه از پازل برای برقراری امنیت است و این تکه فعال بوده و به صورت شبانه‌روزی آماده است و تکمیل کننده دیگر این پازل شهروندان و دیگر دستگاه‌های استان هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار