سوال اینجاست که حالا همه مشکلات شیراز حل شده بود و تنها دغدغه شهر طاووسی بود که هیچکس با آن مشکل نداشت و اتفاقا دوستش هم داشتند؟بدتر آن که طاووس جدید که جناب معاون آن را حاصل کار طراحان برجسته و درخور نام شیراز می دانند سوژه خنده مردم قرار گرفته است و برخلاف نظر ایشان از طاووس قبلی زشت تر و مسخره تر است.
کد خبر: ۷۲۱۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶ 04 March 2019

معاون خدمات شهری شهرداری شیراز گفت: برای ساخت طاووس جدید در میدان دروازه قرآن با همکاری اساتید دانشگاهی و طراحان برجسته‌، طرحی شکیل و درخور نام شیراز طراحی و ساخته شده است.

محمدرضا محمدحسن پور گفت: طاووس دروازه قرآن علیرغم اینکه سی سال در این نقطه جانمایی شده بود، اما از زیبایی بصری و فرم درستی برخوردار نبود.

به گزارش تابناک فارس:طاووس جدید دروازه قرآن 80 میلیون روی دست شهرداری شیراز گذاشته است.این در حالیست که مدیریت جدید شهرداری شیراز همواره از نبود اعتبارات می نالد و بسیاری از پروژه های مهم شیراز روی هوا مانده است.

سوال اینجاست که حالا همه مشکلات شیراز حل شده بود و تنها دغدغه شهر طاووسی بود که هیچکس با آن مشکل نداشت و اتفاقا دوستش هم داشتند؟

بدتر آن که طاووس جدید که جناب معاون آن را حاصل کار طراحان برجسته و درخور نام شیراز می دانند سوژه خنده مردم قرار گرفته است و برخلاف نظر ایشان از طاووس قبلی زشت تر و مسخره تر است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار