تا کی می خواهید دل به استکبار جهانی جنایت کار خوش کنید|مجمع تشخیص به فشار دولتی ها توجه نکند|اگر به سخنان رهبری توجه می کردید الان این وضع پیش نمی آمد|صف های اقلام ضروری در شأن مردم ایران نیست|چرا قیمت ها پایین نمی آید؟|مسئولان فقط حرف می زنند|حداقل کار مسئولان این است که شریک درد مردم شوند
کد خبر: ۷۲۴۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸ 10 March 2019

تا کی می خواهید دل به استکبار جهانی جنایت کار خوش کنید|مجمع تشخیص به فشار دولتی ها توجه نکند|اگر به سخنان رهبری توجه می کردید الان این وضع پیش نمی آمد

امام جمعه کازرون با بیان اینکه مردم از دولتمردان که اصرار دارند مجمع تشخیص مصلحت، fatf را تصویب کنند، سوال دارند گفت: قانون به اعضای مجمع تشخیص اختیار داده است. دولتی‌ها مجمع را در فشار قرار می‌دهند که چرا تصویب نمی‌شود. از طرفی می‌گویند تنها راه حل مقاومت است، این تناقضات پس چیست؟

حجت الاسلام خرسند تصریح کرد: تا کی می‌خواهید به کسانی که جنایت کردند در حق این ملت دل خوش کنید؟ در سخنرانی‌ها از سخنان رهبری می‌گویند اما در عمل متفاوت است، اگر مسوولان به رهنمودهای رهبری چه در برجام و چه امروز در رابطه با مسائل اقتصادی و تعاملات با اروپا عمل می‌کردند، امروز مشکلات اقتصادی را به این شکل و حجم نداشتیم.

خرسند با یادآوری اینکه معاون سابق وزارت خزانه داری آمریکا می‌گوید ماموریت fatf، تنگ کردن حلقه فشار علیه ایران است اظهارداشت: چرا عده‌ای باورشان نمی‌شود و نمی‌خواهند بپذیرند، البته ما به تصمیم مجمع احترام می‌گذاریم.

امام جمعه کازرون گفت: درخواست ما از مجمع تشخیص مصلحت نظام این است که بر اساس قانون و مصالح کشور تصمیم بگیرند و تحت فشار هیچ مقامی هم قرار نگیرند.

سیف و آخوندی از عوامل گرانی بودند|کسی که ماهی 40 میلیون حقوق می گیرد مردم را درک نمی کند

امام جمعه لارستان با ابراز تأسف از بروز تلاطم ارزی و تصمیمات دولت از بی تدبیری در دوران مسئولیت آقای «سیف» به عنوان رئیس سابق بانک مرکزی که ۱۸ میلیارد دلار ارز کشور حیف و میل شده است، تصریح کرد: خوشبختانه با تدبیر آقای همتی رئیس کنونی بانک مرکزی، ثبات نسبی در بازار ارز حاکم شده است که این نشان می دهد، تصمیمات یک مسئول چقدر در ایجاد یا رفع مشکلات تأثیرگذار است.

حجت الاسلام موسوی با یادآوری عهدشکنی آمریکا در خروج از برجام و بازگشت تحریم ها، ادامه داد: استعفای آقای آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی که عملکرد ایشان در زمینه مسکن باعث افزایش قیمت گسترده شد.

وی با بیان اینکه باید از پرداخت حقوق های نجومی جلوگیری به عمل آید، تأکید کرد: مسئولی که ۴۰ میلیون تومان حقوق می گیرد، نمی تواند وضعیت زندگی فردی که یک میلیون تومان درآمد دارد را درک کند.

صف های اقلام ضروری در شأن مردم ایران نیست

امام جمعه جهرم با انتقاد از وضعیت اقتصادی و معشیتی فعلی گفت: عده‌ای در داخل و خارج کشور چنین وضعیتی را درست کرده تا مردم در خرید مایحتاج زندگی خود دچار مشکل شوند.

حجت‌الاسلام محمدحسین مدبر به صف‌های خرید در خیابان‌ها اشاره کرد و گفت: ما در توزیع مشکل داریم و شایسته نیست که مردم برای تهیه اقلام ضروری زندگی خود در صف‌ها بایستند.

چرا قیمت ها پایین نمی آید؟|مسئولان فقط حرف می زنند

امام جمعه اقلید با بیان اینکه در آستانه سال نو قرار گرفته‌ایم، از گرانی‌های سرسام‌آور و نیز تلاطم نرخ ارز در بازار کشور، چوب حراج به سکه‌ها، احتکار و...انتقاد کرد و با اشاره به کمک مردم به مستمندان و نیازمندان، خطاب به مسؤولان بیان داشت: قدر این مردم شریف و نجیب را بدانید و نسبت به حل مشکلاتشان بکوشید.

وی با بیان اینکه نرخ ارزاق عمومی و سایر کالاها تاکنون تغییری نکرد و تنها گفته می‌شود، مردم نگران میوه شب عید نباشند، اظهار کرد: چرا اثر مطلوبی در کاهش قیمت‌ها مشاهده نمی‌شود؟

حجت الاسلام طالبی مردم را بهترین و بالاترین سرمایه کشور خواند و تأکید کرد: فکری برای مسکن و اشتغال جوانان کنید تا با امید به آینده‌ای بهتر به زندگی ادامه دهند.

حداقل کار مسئولان این است که شریک درد مردم شوند

امام‌جمعه فیروزآباد گفت: وضعیت نابه‌سامان ارز، گرانی افسارگسیخته کالا در بازار و ضعف مدیریت باعث شده که جامعه ما در یک وضعیت نامطلوب اقتصادی قرار گیرد.

وی ادامه داد: برای رفع موقتی این معضل باید مسوولان نظام در تلخی‌ها و شیرینی‌های مردم سهیم شوند و وقتی یک مسوول می‌بیند مردم نگران وضع معیشتی خود بوده او هم خود را تطبیق دهد.

حجت‌الاسلام سید عزیزالله هاشمی‌زاده با اشاره به بررسی وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم اظهار داشت: وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی مردم در آستانه شب عید و فشار همه‌جانبه اقتصادی نتایج خوبی ندارد.

وی با اشاره به اهمیت توجه بیشتر مسوولان در آستانه شب عید یادآور شد: باید دست‌به‌دست هم دهیم و نگذاریم روزبه‌روز بر مشکلات معیشتی، اداری و فرهنگی مردم افزوده شود و هر مسوول در حوزه مسوولیت خود تلاش بر رشد موارد مطرح ‌شده داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار