رئیس هیات‌مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی فارس گفت: تاکنون فقط 20 درصد از تورهای داخلی و خارجی فروش رفته است که نسبت به سال قبل کاهش چشمگیری داشته است.
کد خبر: ۷۲۴۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸ 10 March 2019

محمود فخری با بیان اینکه فروش تورهای داخلی و خارجی نسبت به سال گذشته کاهش محسوسی داشته، گفت: دفاتر گردشگری فارس در فروش تورهای نوروزی بیش از 50 درصد کاهش داشته‌اند.

وی ضمن اشاره به در نظر گرفتن  پکیج هایی ویژه نوروز امسال افزود:  با این حال که پکیج داخلی و خارجی تورهای نوروزی آماده شده اما شرایط به‌گونه‌ای است که بیشتر مسافران با توجه به شرایط مالی‌شان به سمت سفرهای زمینی روی آورده‌اند.

فخری با بیان اینکه استقبال خوبی از سوی مسافران برای سفرهای داخلی و به صورت زمینی است؛ ادامه داد: در سفرهای ورودی و خروجی نوروز امسال عمده سفرها با ماشین‌های شخصی است و از طرفی هم در مقصد تمایل مسافران به برپایی چادر، خانه‌های اجاره‌ای و اسکان مدارس و ادارات است که در این شرایط هم هتل‌ها از نظر سطح اشتغال شرایط خوبی نخواهند داشت.

به گفته فخری در شرایطی‌که سفرهای زمینی و با اسکان‌های سیار بیشتر می‌شود به‌طبع شاهد کاهش فروش تورهای گردشگری خواهیم بود؛ چراکه از نظر اقتصادی سفرهای هوایی برای خانواده‌ها مقرون به صرفه نیست.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نا شناس
|
Germany
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
این تورهای مسافرتی و هتل ها هم که از فرصت استفاده می کنند مردم را غارت می کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار