عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس با انتقاد از کلنگ زنی پروژه های جدید خواستار به اتمام رسیدن پروژه ۱۲ ساله حوزه انتخابیه اش شد.
کد خبر: ۷۲۴۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹ 11 March 2019

تابناک فارس به نقل از خانه ملت: کوروش کرم پور حقیقی در نشست علنی امروز (دوشنبه، 20 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: بعد از گذشت 40 سال از انقلاب عدالت محور شاهد تبعیض در توزیع اعتبارات و عدم رعایت بند 9 اصل 3 قانون اساسی هستیم.

نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند، قیر و کارزین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نسبت به پروژه های جدید در سطح ملی شاهد عدم رعایت عدالت و اولویت های کشور است، چرا با وجود عواملی همچون فشار و لابی های افراد ذی نفوذ در منطقه اسباب به اجرا در آمدن پروژه های جدید در منطقه هستیم.

وی اظهار داشت: این در حالی است که پروژه خط اقلیم فیروزآباد، فراشبند و جهرم بعد از گذشت 12 سال کمتر از 10 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است اما شاهدیم وزیر نفت پروژه های جدیدی را کلنگ زنی می کند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس بیان داشت: هر روز شاهد کلنگ زنی جدید جاده های چهار بانده با کمترین بار ترافیکی هستیم در حالی که پروژه استراتژیک جاده شیراز که یکی از جاده های پرترافیک و حادثه خیز کشور است پیشرفت چندانی ندارد.

این نماینده مجلس خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: چرا جاده فیروزآباد فراشبند با طول 35 کیلومتر بعد از گذشت 12 سال هنوز تکمیل نشده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار