۳ نمایشگاه سفره هفت‌سین، سوغات و شیرینی‌های خانگی به مناسبت نوروز از ۲۰ تا ۲۴ اسفندماه در شیراز برپا می‌شود.
کد خبر: ۷۲۴۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴ 11 March 2019

تابناک فارس به نقل از تسنیم: یازدهمین نمایشگاه سفره هفت‌سین، گل‌آرایی، تزئینات منزل و یازدهمین نمایشگاه سوغات، هدایا و هنرهای دستی بانوان به همراه یازدهمین نمایشگاه شیرینی، شکلات و شیرینی‌های خانگی به صورت همزمان در شیراز برگزار می‌شود.

این 3 نمایشگاه از 20 تا 24 اسفندماه از ساعت 16 تا 21 در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از نمایشگاه مراجعه کنند.

 

هدف از برگزاری این نمایشگاه ایجاد طراوت و سرزندگی بیشتر در جامعه به مناسبت نزدیک شدن به ایام نوروز و همچنین حمایت از تولیدات خانگی و ترغیب و تشویق بانوان هنرمند جهت ایجاد مشاغل خانگی در رشته‌های مختلف صنایع دستی و شناساندن ظرفیت‌های این گونه مشاغل و کارآفرینی با سرمایه اندک در پیشبرد اقتصاد کشور و کاهش بیکاری اعلام شده است.

دو سالن حافظ و بهار به مساحت 8 هزار متر مربع به این نمایشگاه اختصاص یافته است و 207 شرکت‌کننده در قالب 255 غرفه با زمینه فعالیت انواع لوازم سفره‌آرایی و سفره هفت سین، صنایع دستی و زیورآلات دست‌ساز، تزئینات منزل و گل آرایی، انواع سفال، چرم، گلیم، جاجیم، ترمه، گیوه، پارچه‌های سنتی، مصنوعات دست ساز چوبی، عروسک و لباس سنتی، گل و گیاه، تابلوهای نقاشی و همچنین سوغات و هدایای شهرهای مختلف ایران در این نمایشگاه‌ها حضور دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار