جناب استاندار لطف بفرمایند ارتباط سیب و پرتقال و پسته و گاو و گوسفند و شکر و ... را با فروش نفت ایران تشریح بفرمایند تا دیگر کسی حرف از سوء مدیریت نزند.
کد خبر: ۷۲۴۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۲ 11 March 2019

به گزارش تابناک فارس:استاندار فارس گفت:برخی تمام مشکلات امروز از جمله گرانی را به دولت و سوء مدیریت نسبت می دهند که این منصفانه و عادلانه نیست.

جناب استاندار درست می فرمایند!همه مشکلات ناشی از سوء مدیریت نیست؛فقط 90 درصد مشکلات ناشی از سوءمدیریت و مقصر آن دولت است.

عنایت الله رحیمی، در جلسه شورای کشاورزی استان فارس در شیراز افزود: تقاضای ما از این افراد این است که اطلاعات خود را در زمینه های مختلف کشور، تولید منابع و همچنین تامین درآمدها افزایش دهند تا از قضاوت های عجولانه و غیر علمی جوگیری شود.

از جناب رحیمی تقاضامندیم سری به آرشیو های تصویری بزنند و سخنان انتخاباتی را مرور بفرمایند و وعده ها را دوباره بشنوند.کسی که وعده ای می دهد باید توانایی خود و کشور را در تحقق آن وعده ها سنجیده باشد و وقتی نمی تواند به وعده هایش عمل کند نباید وعده بدهد.

وی ادامه داد: وقتی که ما اقتصاد کلان کشور را نمی شناسیم و توجه نمی کنیم که اقتصاد و درآمد کشورمان متکی به نفت است که امروز در فروش آن دچار مشکل شده ایم و علت آن هم پافشاری درست و بحق بر یک سری اهداف و آرمان ها است، بدون توجه به این موارد اقدام به هجمه علیه دولت می کنیم.

جناب استاندار که اقتصاد کلان کشور را می شناسید مگر نه آن که در صحبت های انتخاباتی قرار شد هم آرمان ها حفظ شود و هم با دنیا و کدخدایش تعامل شود؟حالا چه شده است که حفظ آرمان ها شده سپربلای بی کفایتی مسئولان؟

آقای رحیمی لطف بفرمایند ارتباط سیب و پرتقال و پسته و گاو و گوسفند را با فروش نفت ایران تشریح بفرمایند تا دیگر کسی حرف از سوء مدیریت نزند.

استاندار در پایان اظهار داشت: نمی توان عامل تمام این مشکلات و گرانی ها را دولت معرفی کرد چرا که این اهداف و آرمان هایی که امروز همه ما بر تحقق آن ها پافشاری داریم و خواسته مردم نیز هست، توسط کل مجموعه تصمیم گیر در کشور دنبال می شود.

فقط نمی دانیم چرا زمان انتخابات نگفتند ما برای ماندن پای آرمان هایمان قیمت همه چیز را سه چهار برابر می کنیم و آن روزها چیزهای دیگری وعده داده می شد...

شاید هم حق با جناب استاندار باشد و این مسائل اصلا دخلی به دولت نداشته باشد؛شاید مقصر این مشکلات مردمند که دقت نمی کنند...

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
جناب شعار بس است لطفا ......گوشمان کر شد..............................
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار