مراکز اقامتی استان فارس آماده اسکان مسافران نوروزی هستند.
کد خبر: ۷۲۴۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۲ 11 March 2019

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس گفت: ۲۲۰ هتل و هتل آپارتمان، ۱۰۰ اقامتگاه بومگردی و بیش از ۱۲۰ خانه مسافر در فارس با ظرفیت ۵۰۰ هزار نفر شب اقامت، آماده پذیرایی از مسافران نوروزی استان است .

مصیب امیری افزود: در نوروز ۹۷ بیش از ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر شب اقامت در استان به ثبت رسید و اسکان مسافران در نوروز ۹۸ در هتل‌ها و دیگر اقامتگاه‌های استان فارس افزایش قیمتی نداشته است.
معاون خدمات شهری شهرداری شیراز نیز با اشاره به افزایش دو برابری محل‌های اسکان مسافران نوروزی گفت: ۶ کمپ بزرگ با ظرفیت ۲۷۰ کانکس و نصب بیش از هفت هزار و ۶۰۰ چادر مسافرتی برای اقامت مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.
محمدرضا محمدحسن پور افزود: با همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی امکان اسکان مسافران نوروزی در خوابگاه دانشجویان دانشگاه باهنر با هزار تخت، ۱۸ سالن ورزشی با ظرفیت نصب ۲ هزار چادر مسافرتی و ۴۲ حسینیه در شهر شیراز فراهم شده است.
دبیر ستاد اسکان فرهنگیان استان فارس نیز گفت: آموزش و پرورش استان با راه‌اندازی ۶۸ پایگاه اسکان نوروزی فرهنگیان و آماده سازی ۱۵ هزار کلاس درس پذیرای فرهنگیانی خواهد بود که در تعطیلات نوروز استان فارس را به عنوان مقصد سفر نوروزی خود انتخاب می‌کنند.
محمدظاهر مزارعی افزود: تاکنون بیش از هزار کلاس درس در سایت اسکان آموزش و پرورش بارگزاری شده که فرهنگیان کشور می‌توانند تا ۲۴ اسفند با ثبت نام اینترنتی این کلاس‌ها را رزرو و بدون نیاز به مراجعه حضوری از امکانات آن‌ها استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار