مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس گفت: پیش بینی می‌شود ورود مسافران نوروزی به فارس ۱۵ درصد افزایش یابد.
کد خبر: ۷۲۴۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶ 12 March 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: مصیب امیری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر‌های نوروزی در جمع معاونان و مسئولان میراث فرهنگی شهرستان‌های استان، با تاکید بر ارائه خدمات مطلوب و ایجاد فضای نشاط برای مهمانان نوروزی گفت: همکاری دستگاه‌های مختلف در اجرای برنامه‌های مصوب بسیار مهم بوده و زمینه رضایتمندی گردشگران و مسافران نوروزی را فراهم می‌کند.

وی بیان کرد: در نوروز ۹۷، یک میلیون و ۸۶۰ هزار و ۸۳۱ نفر از اماکن تاریخی- فرهنگی تحت پوشش این اداره کل بازدید و ۳ میلیون و ۸۲۸ هزار و ۲۲۵ نفر شب اقامت درسال ۹۷ ثبت شده است که پیش بینی می‌شود با افزایش ظرفیت اقامتی، ثبت‌ جهانی محور ساسانی و منبت آباده، با رشد ۱۵ درصدی ورود مسافران نوروزی به استان فارس باشد.

امیری ادامه داد: تدابیر لازم برای اسکان بیش از ۵۰۰ هزار نفر شب اقامت در استان در نظر گرفته شده است و انتظار می‌رود با برنامه ریزی‌های انجام شده خاطره‌ای خوش برای مسافران نوروزی استان فارس رقم بخورد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار