رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت:یاز امروز شیراز را احداث بیمارستان ویژه کودکان دانست و افزود: در حال حاضر نیاز امروز جامعه درمانی استان احداث مراکز تخصصی درمانی ویژه کودکان است که خیرین باید همانند گذشته مجمع و دانشگاه را در این راه یاری دهند.
کد خبر: ۷۲۵۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴ 13 March 2019

تابناک فارس به نقل از تسنیم: صبح امروز بیست وسومین درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی استان فارس با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز افتتاح شد.

علی بهادر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این مراسم تلاش و حمایت خیرین استان را ستودنی دانست و اظهارداشت: با توجه به اینکه امروز درمانگاه‌های فوق تخصصی‌ شهید مطهری و امام رضا (ع) مملو از بیمار است و ضرورت دانشگاه بر این است که با حمایت خیرین تعداد این مراکز را افزایش دهد.

وی نیاز امروز شیراز را احداث بیمارستان ویژه کودکان دانست و افزود: در حال حاضر نیاز امروز جامعه درمانی استان احداث مراکز تخصصی درمانی ویژه کودکان است که خیرین باید همانند گذشته مجمع و دانشگاه را در این راه یاری دهند.

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به راه‌اندازی این مرکز گفت: فاز اول درمانگاه فوق تخصصی مرحومه دالکی با 60 اتاق پزشک و کیلینیک‌های سلامت محور افتتاح شد و در تلاش هستیم به زودی دیگر بخش‌های تخصصی این مرکز نیز افتتاح شود.

عبدالخالق کشاورزی افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده خدمات پیشگیری و خودمراقبتی بخش‌های دیگر این مرکز است که تا پایان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: درمانگاه شبانه‌روزی دندانپزشکی، مرکز آموزشی احیا قلب و عروق دیگر بخش‌های این درمانگاه است که در حال تکمیل است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار