استاندار فارس : راه‌اندازی سامانه زیرساخت داده مکانی (SDI) در استان فارس را ظرفیت خوبی عنوان و بیان کرد: این سامانه بسستر خوبی برای تجزیه و تحلیل، تصمیم‌گیری‌ها و غیره برای ما فراهم می‌کند و اصلی‌ترین فایده آن نیز استفاده از این سامانه در تهیه سند آمایش سرزمین است.
کد خبر: ۷۲۶۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۱ 16 March 2019

تابناک فارس به نقل از فارس: عنایت‌الله رحیمی عصر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان فارس با اظهار داشت: تاکنون 82 درصد بودجه استان فارس در سال 97 اعم از بودجه عمرانی، بودجه ملی و استانی، بودجه جاری و غیره تخصیص یافته است، اظهار داشت: رقم تخصیص بودجه استان در سال جاری 2 هزار و 195 میلیارد تومان بوده است.

وی راه‌اندازی سامانه زیرساخت داده مکانی (SDI) در استان فارس را ظرفیت خوبی عنوان و بیان کرد: این سامانه بسستر خوبی برای تجزیه و تحلیل، تصمیم‌گیری‌ها و غیره برای ما فراهم می‌کند و اصلی‌ترین فایده آن نیز استفاده از این سامانه در تهیه سند آمایش سرزمین است.

استاندار فارس افزود: تاکید موکد داریم که تمام دستگاه‌های اجرایی فارس در زمینه راه‌اندازی سامانه زیرساخت داده مکانی (SDI) همکاری لازم را با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و سازمان نقشه‌برداری کشور داشته باشند زیرا منفعت این طرح بسیار زیاد است و سبب صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌ها می‌شود.

 

وی تاکید کرد: انتظار داریم با همکاری که مدیران دستگاه‌های اجرایی دارند داده‌های مکانی استان فارس در پایان سال 98 تکمیل شده باشد.

رحیمی خطاب به همه مسئولان در ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی عنوان کرد: همه اعضای ستاد تسهیلات سفر استان فارس اعم از دستگاه‌های خدمات‌رسان، میراث فرهنگی، شورای تامین استان و غیره با وسواس و احساس مسئولیت موضوعات را پیگیری کنند تا آرامش کامل برای مسافران فراهم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار