رئیس اورژانس فارس از جان باختن ۵۶۶ تن در حوادث رانندگی در ۱۱ ماهه نخست امسال در جاده‌های استان خبر داد.
کد خبر: ۷۲۶۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳ 17 March 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:محمد جواد مرادیان رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان فارس در نشست خبری با بیان اینکه در ۱۱ ماهه نخست امسال ۵۹۸ هزار ۵۴۴ تماس با سامانه ۱۱۵ اورژانس فارس برقرار شده است که این عدد در مقایسه آمار سال گذشته ۶ درصد افزایش یافته است، اظهار داشت: این تعداد تماس‌ها منجر به ۲۱۲ هزار ۵۰۸ ماموریت انجام شده که نسبت به پارسال ۲ درصد افزایش را نشان میدهد.

وی تعدادماموریت‌ها و اعزام آمبولانس‌ها به محل حادثه را ۴۳ هزار و ۵۶۲ ماموریت اعلام کرد و افزود: این آمار نسبت به پارسال کاهش یک درصد را نشان میدهد.

مرادیان با بیان اینکه تعداد ۱۵ هزار و ۴۳۷ نفر از مصدومان بصورت سرپایی در محل درمان شدند، ادامه داد: تعداد ۵۲ هزار و ۵۰۳ مصدم به مراکز درمانی انتقال یافتند که نسبت به پارسال ۲ درصد افزایش داشته است.

رئیس اورژانس فارس بیان کرد: متاسفانه در این مدت ۵۶۶ نفر در سر صحنه جان خود را از دست دادند که نسبت به مدت مشابه پارسال ۶ درصد کاهش را نشان میدهد.

مرادیان ضمن تشکر از تلاش شبانه روزی تمامی پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی، تاکیدکرد: با توجه به سفر‌های نوروزی اورژانس آماده‌تر از همیشه جهت ارائه خدمات به همشریان عزیز و مسافران است.

 

برچسب ها: تصادف ، فارس ، فوت ، اورژانس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار