عبدالله رستمی دوشنبه افزود: این آمار در مقایسه با آمار سال گذشته این نهاد نشانگر افزایش بیش از 350 درصدی است.
کد خبر: ۷۲۶۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷ 18 March 2019

تابناک فارس به نقل از ایرنا: وی ادامه داد:این تعداد شغل در حوزه های خدماتی، کشاورزی دامداری و اقامتگاه بومی گردی...ایجاد شده است و گام مهمی در زمینه اشتغال زایی در شهرستان استهبان برداشته شده است.
رستمی گفت: سیاست کمیته امداد در سال آینده افزایش سقف وام های اشتغال زایی متناسب با شرایط اقتصادی کشور است، تسهیلاتی که در حال حاضر برای افراد تحت پوشش تا سقف یک میلیارد ریال و برای افراد دیگر تا سقف 200 میلیون ریال پرداخت می شود.
مدیر کمیته امداد استهبان بیان کرد: بیش از 3 میلیارد ریال از محل کمک های خیرین در جشن نیکوکاری جمع آوری شده که در مقایسه با سال گذشته افزایش دو برابری داشته است و با توجه به شرایط اقتصادی کشور جای قدردانی دارد.
رستمی به اهمیت مشارکت های مردمی در پیشبرد سیاست های کمیته امداد اشاره کرد و گفت: برخی به اشتباه تصور می کنند که درآمدی که از محل صندوق های صدقات جمع آوری م یشود در سایر بخش ها و یا حتی خارج از کشور هزینه می شود که به هیچ عنوان درست نیست و در پاسخ باید گفت تمام این مبالغ صرفاً درخود شهرستان و بین نیازمندان بومی توزیع می شود و مردم از این بابت مطمئن باشند که کمک هایشان به دست نیازمندان واقعی شهر خودشان می رسد.
وی در ادامه گفت: در سال جاری 36 مورد ساخت، خرید و تعمیر مسکن مددجویان صورت گرفته است و 5 قطعه زمین مسکونی نیز به کمیته امداد واگذار شده و به امید خدا قصد داریم 20 واحد مسکونی در آن احداث کنیم و در اختیار نیازمندان و مددجویان فاقد مسکن قرار دهیم.
مدیر کمیته امداد استهبان همچنین گفت: کمک های حامیان طرح اکرام ایتام در سال جاری 625 میلیون تومان بوده ضمن اینکه درآمد 11 ماهه کمیته امداد از محل مشارکت های مردمی 23 میلیارد ریال برآورد شده است.
استهبان در 160 کیلومتری شرق شیراز است.

برچسب ها: وام ، اشتغالزایی ، استهبان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار