مشکلات آنتن دهی و ایمنی نقاط حادثه خیزفارس تا پیش ازتعطیلات حل خواهد شد.
کد خبر: ۷۲۶۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴ 18 March 2019

تابناک فارس به نقل از مهر: سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت: باید به نقاط حادثه خیز استان از نظر آنتن دهی و همچنین ایمنی توجه جدی شود.
به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی نقیب لقمانی در شورای ترافیک استان با بیان اینکه فارس، استانی بین راهی است و آمار تصادف در آن زیاد است، افزود: جاده‌های استان باید هوشمند و کنترل شود.
لقمانی اظهار داشت: هوشمند سازی معابر درون و برون شهری در سال آینده باید ساماندهی و گزارش عملکرد ارائه شود.

مشکلات آنتن دهی وایمنی نقاط حادثه خیزفارس تا پیش ازتعطیلات حل شود
وی با تاکید بر اینکه باید به نقاط حادثه خیز استان توجه جدی شود، تصریح کرد: امروز ۵۷ نقطه حادثه خیر استان شناسایی شده که در جلسه آینده باید مشکلات آنها کاهش یافته و اعلام شود.
او در خصوص کمربندی شیراز گفت: در خصوص این نقطه حادثه خیز طرح‌های خوبی پیش بینی شده که آمار تصادفات آن را کاهش دهد.
لقمانی ادامه داد: در سال آینده باید بحث آموزش و فرهنگ سازی کلاه ایمنی عملیاتی شود.

 

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس در خصوص عدم پوشش دهی موبایل در نقاط حادثه خیز، تاکید کرد: امروز باید این نقاط اعلام و تا قبل از تعطیلات نوروزی طی نامه‌ای به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دستور کار گرفته شود.
لقمانی با بیان اینکه از ۲۹ فروردین تا پایان تعطیلات نوروزی به پیک مصرف سوخت خواهیم رسید، افزود: باید تمهیدات لازم در خصوص پمپ‌های گاز، بنزین و نفت در نظر گرفته شود.
وی با اشاره به اینکه در روزها ۱۳ فروردین تردد وسایل نقلیه سنگین ممنوعیت دارد، گفت: در روزهای ۲۸و ۲۹ اسفند، ۴،۱۲،۱۵ و ۱۶ فروردین عبور آنها با محدودیت انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار