امام جمعه خرامه گفت: کمبود خیریه‌های تخصصی همانند خیریه بیماران کلیوی، خانواده‌های زندانی و دانش آموزان بازمانده از تحصیل یکی از نواقصی است که در شهرستان خرامه وجود دارد.
کد خبر: ۷۲۶۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۸ 18 March 2019

تابناک فارس به نقل از مهر: حجت الاسلام محمد صباحی در مراسم اهدای ۱۵۰ بسته موادغذایی به مددجویان مؤسسه خیریه قمربنی هاشم (ع) خرامه گفت: خیرین باید با فقرا و افراد تحت پوشش مؤسسات خیریه ارتباط داشته باشند. حجت الاسلام محمد صباحی در مراسم اهدای ۱۵۰ بسته موادغذایی به مددجویان مؤسسه خیریه قمربنی هاشم (ع) خرامه گفت: خیرین باید با فقرا و افراد تحت پوشش مؤسسات خیریه ارتباط داشته باشند.
وی گفت: خیریه‌ها نباید مصرف‌گرا باشند و تنها هزینه نقدی دریافت کنند چرا که اساس کار خیریه‌ها باید سهولت کار باشد و باید اگر مددجویی مشکلی دارد، سعی کنند با خیرین و یا حتی کسانی که می‌توانند خدمات مورد نیاز آن مددجو را فراهم کنند؛ مذاکره کنند و آن مشکل را برطرف کنند.
وی افزود: کمیته امداد و مؤسسات خیریه نباید حائل بین خیر و مددجو باشد و این ارتباطات می‌توانند تأثیرات بسیار خوبی را برای رفع مشکلات مددجویان در پی داشته باشد.
امام جمعه خرامه افزود: بنای آفرینش بر این است که ازاختلافات، وحدت ایجاد شود و اختلافات می‌تواند بنای استحکامات باشد و بنای فروپاشی نباشد.صباحی گفت: مؤسسه‌های خیریه، کمیته امداد و بهزیستی تقریباً می‌توان گفت یک هدف را دنبال می‌کنند بنابراین بهتر است در اجرای برنامه‌های خود در کمک به
مددجویان هماهنگ باشند.دبیر مؤسسه خیریه قمر بنی هاشم (ع) اظهار داشت: این مؤسسه با هدف کمک به نیازمندان فعالیت خود را از سال ۸۹ آغاز نموده است و هم اکنون ۴۰۰ مددجو تحت پوشش این مؤسسه خیریه است.
مسعود علیایی گفت: در برنامه‌های بلند مدتی که برای مؤسسه خیریه تعریف کرده‌ایم بنا داریم تا ان شالله با راه اندازی کارگاه‌هایی در تأمین نیازهای مددجویان بیش از پیش مؤثر باشیم.
با حضور امام جمعه، رئیس کمیته امداد، اعضای شورای شهرو اعضای هیئت مدیریه خیریه قمر بنی هاشم (ع) خرامه ۱۵۰ بسته مواد غذایی، پوشاک و بسته‌های فرهنگی شامل دوازده قلم به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال به مددجویان مؤسسه خیریه قمر بنی هاشم (ع) اهدا شد.

برچسب ها: خرامه ، خیریه ، مددجویان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار