فرماندار شیراز با تاکید بر اینکه تعداد مهمانان نوروزی در سال ۹۷ نسبت به مدت مشابه خود در سال ماقبل آن رشد ۲۷ درصدی را شاهد بودیم، گفت: بر اساس افزایش قیمت دلار و سردی هوا در شمال کشور احتمال حضور بیشتر مسافران نوروزی به شیراز وجود دارد.
کد خبر: ۷۲۶۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱ 19 March 2019

تابناک فارس به نقل از شبستان: «محمدرضا امیری» شب گذشته (دوشنبه 27 اسفند) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در شب چهارشنبه آخر سال هیچ تقابلی با ندارد، گفت: به طور حتم شادی مردم برای ما اهمیت زیادی دارد و نیروی انتظامی هم در محل های چهارشنبه آخر سال فعالیت می کند تا آرامش و امنیت در این شب برای مردم فراهم باشد.
 
فرماندار شیراز با تاکید بر اینکه اگر برخوردی هم شکل گیرد، با هنجار شکنان برخورد خواهد شد، اضافه کرد: متاسفانه برخی چهارشنبه سوری را به چهارشنبه سوزی تبدیل می کنند و تمام اقدامات ما اینست که حوادث غم انگیز رخ ندهد.
 
وی با اشاره به اینکه شیراز برای این شب به 15 منطقه تقسیم کرده ایم که هر بخش تمام دستگاه های خدمات رسان فعالیت دارند، تاکید کرد: متاسفانه سبک برگزاری چهارشنبه سوری در سال های اخیر تغییر کرده است.
 
امیری با تاکید بر اینکه تعداد مهمانان نوروزی در سال 97 نسبت به مدت مشابه خود در سال ماقبل آن رشد 27 درصدی را شاهد بودیم، تاکید کرد: بر اساس افزایش قیمت دلار و سردی هوا در شمال کشور احتمال حضور بیشتر مسافران نوروزی به شیراز وجود دارد.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار