الناز کمپانی دونده فارسی و عضو تیم ملی برای کمک به سیل زدگان استان گلستان راهی این منطقه شده است.
کد خبر: ۷۲۸۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰ 24 March 2019

تابناک فارس به نقل از ایرنا: رئیس هیات دو و میدانی استان فارس بیان داشت: کمپانی به صورت داوطلب و برای یاری رساندن به هموطنان آسیب دیده از سیل راهی گلستان شد که بیانگر اخلاق خوب و روحیه ایثار گری این ورزشکار است.
سیروس زارع مهذبیه ادامه داد: کمپانی در حالی به این حرکت انسان دوستانه دست زد که در تعطیلات نوروزی به سر می برد و هفتم فرورین ماه جاری هم باید خود را به اردوی تیم ملی معرفی کند.
این دونده شیرازی در تماس تلفنی با خبرنگارایرنا گفت: هم اینک در روستای قرنجیک از توابع استان گلستان هستم و سیل کاملا این روستا را در محاصره خود قرار داده است.
کمپانی افزود: از همه هموطنانم می خواهم به یاری آسیب دیدگان بیایند و با کمک های خود دل آنها را شاد کنند.
وی اضافه کرد: وسایل گرمایی، پوشاک،لوازم بهداشتی، غذای گرم مورد نیاز هموطنان است و هم اینک نیز در حال بسته بندی پوشاک و لوازم بهداشتی برای خانم های آسیب دیده از سیل ویرانگر هستیم.
عضو تیم ملی دو و میدانی ایران گفت: همچنین در عرض کمتر از چند ساعت توانستم مبلغ 30 میلیون ریال برای کمک به آسیب دیدگان جمع آوری کنم و امیدوارم دیگرهموطنان هم در این امر خیر شرکت کنند تا هر چه زودتر آسیب دیدگان ناشی از سیل سر و سامان بگیرند.
ˈالناز کمپانیˈ در دو 100 متر و 60 متر با مانع و چهار در صد متر با مانع آسیا، 2 مدال نقره و یک برنز آسیایی در کارنامه دارد و رکورد دار دو های سرعتی در ایران است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار