فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری باند ۸ نفره سارقان با ۳ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم کابل و سیم مسروقه خبر داد.
کد خبر: ۷۲۸۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳ 24 March 2019

تاتبناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی شیراز بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در شیراز، موضوع با تشکیل کارگروهی به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی شیراز بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در شیراز، موضوع با تشکیل کارگروهی به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: ماموران کلانتری این شهرستان با انجام تحقیقات گسترده و اقدامات فنی، موفق شدند اعضای باند ۸ نفره سارقان که در یک کارگاه در حال سوزاندن کابل و از بین بردن روکش سیم آلومینیومی بودند را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با بیان اینکه در بازرسی از آن کارگاه، میزان ۳ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم سیم و کابل، ۷ عدد باطری و لاستیک خودرو و ۳ عدد ریگلاتور و کنتور برق مسروقه کشف شد، تصریح کرد: این سارقان حرفه‌ای تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شدند.
سرهنگ القاصی مهر با تاکید بر اینکه پلیس شیراز از تمام توان خود به منظور مقابله با سرقت استفاده می‌کند، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار