دو هزار و ۸۲۵ بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، سامانه‌های آبرسانی و اماکن عمومی فارس در دومین روز سال نو انجام شد.
کد خبر: ۷۲۸۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۶ 24 March 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز: معصومه صفاری نماینده معاونت بهداشت در ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه گفت: در دومین روز فروردین، ۱۱۹ بازرسی از مراکز و اماکن بین راهی، هزار و ۱۳ مورد سنجش با تجهیزات پرتابل و ۵۶۷ مورد کلرسنجی، از سوی کارشناسان بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی شیراز انجام شده است.به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، معصومه صفاری نماینده معاونت بهداشت در ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه گفت: در دومین روز فروردین، ۱۱۹ بازرسی از مراکز و اماکن بین راهی، هزار و ۱۳ مورد سنجش با تجهیزات پرتابل و ۵۶۷ مورد کلرسنجی، از سوی کارشناسان بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی شیراز انجام شده است.
وی افزود: در بازرسی‌های انجام شده، ۳۸۴ کیلوگرم مواد خوراکی و آشامیدنی غیرقابل استفاده، کشف و از مسیر مصرف خارج شد.
صفاری ادامه داد: در این روز ۱۳۲ نوزاد در ۲۴ ساعت نخست تولد واکسینه شده و دو مادر باردار پرخطر نیز به بیمارستان‌های استان اعزام شدند.
نماینده معاونت بهداشت در ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در پایان تعداد خدمات سرپایی ارایه شده به مراجعان در مراکز خدمات جامع سلامت را سه هزار و ۴۶۲ مورد، عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار