باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی شیراز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت درون خودرو در این شهرستان، شناسایی و دستگیری باند سرقت در دستور کار ماموران قرار گرفت. وی ادامه داد: با انجام اقدامات فنی، ماموران انتظامی این شهرستان، ۲ نفر سارق درون خودرو را شناسایی و دستگیر کردند. فرمانده انتظامی شهرستان شیراز اظهار کرد: پس از تحقیقات و بازجویی‌های فنی و تخصصی، متهمان به ۲۹ فقره سرقت درون خودرو اعتراف کردند. سرهنگ القاصی مهر با بیان اینکه همه صحنه‌های سرقت بازسازی و مالباختگان نیز شناسایی شدند، تصریح کرد: این سارقان با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و از آن طریق روانه زندان شدند.
کد خبر: ۷۲۸۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۷ 24 March 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی شیراز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت درون خودرو در این شهرستان، شناسایی و دستگیری باند سرقت در دستور کار ماموران قرار گرفت. باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی شیراز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت درون خودرو در این شهرستان، شناسایی و دستگیری باند سرقت در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی ادامه داد: با انجام اقدامات فنی، ماموران انتظامی این شهرستان، ۲ نفر سارق درون خودرو را شناسایی و دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان شیراز اظهار کرد: پس از تحقیقات و بازجویی‌های فنی و تخصصی، متهمان به ۲۹ فقره سرقت درون خودرو اعتراف کردند.
سرهنگ القاصی مهر با بیان اینکه همه صحنه‌های سرقت بازسازی و مالباختگان نیز شناسایی شدند، تصریح کرد: این سارقان با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و از آن طریق روانه زندان شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار