رئیس اداره پیش بینی و صدور پیش‌آگاهی‌های جوی استان فارس اظهار داشت: سامانه بارشی که از چهارشنبه این هفته آسمان نواحی جنوب شرقی استان فارس خارج می‌شود.
کد خبر: ۷۲۸۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۱ 26 March 2019

فرید اسماعیل‌زاده درگفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز خاطرنشان کرد: سامانه بارشی سه شنبه همراه با بارش باران، تگرگ، رعد وبرق و باد شدید استان فارس را زیر پوشش دارد و از شهروندان درخواست می‌شود برای حفظ ایمنی از مناطق سیلاب خیز و کنار رودخانه تردد نکنند.فرید اسماعیل‌زاده درگفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز خاطرنشان کرد: سامانه بارشی سه شنبه همراه با بارش باران، تگرگ، رعد وبرق و باد شدید استان فارس را زیر پوشش دارد و از شهروندان درخواست می‌شود برای حفظ ایمنی از مناطق سیلاب خیز و کنار رودخانه تردد نکنند.
وی با اشاره به اینکه اردکان با 815 و آباده با 139 میلی‌متر بیشترین و کم‌ترین میزان بارندگی را در سال زراعی جاری به خود اختصاص داده‌است، افزود: میزان بارندگی از ابتدای سال  جاری تاکنون  در شیراز 264، شهرک گلستان 567، سد درود زن 530، لامرد267،لار 259 وجهرم 229 میلی‌متر گزارش شده‌است.
رئیس پیش‌بینی و صدور پیش‌آگاهی‌های جوی فارس تصریح کرد: با توجه به جاری شدن  سیل در بسیاری از شهر‌های کشور به ویژه شیراز که خسارت جانی ومالی را به مسافران تحمیل کرده‌ است توصیه می‌شود برای اطلاع از آخرین وضعیت هوا با شماره تلفن 37215599 تماس حاصل کنند.

برچسب ها: فارس ، آسمان فارس ، تگرگ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار