تیمهای قشقایی شیراز و نود ارومیه در نخستین بازی خود در فصل جدید در هفته بیست و نهم لیگ دسته اول کشور به مصاف هم خواهند رفت .
کد خبر: ۷۲۹۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵ 27 March 2019
به گزارش تاباک آذربایجان غربی  هفته بیست و نهم لیگ دسته اول کشور با دیدار تیمهای قشقایی شیراز و نود ارومیه از ساعت 16:15 در ورزشگاه پارس شهر شیراز پیگیری خواهد شد .
 
قشقایی که از شانس صعود کمی برخوردار است انگیزه لازم را برای این دیدار نخواهد داشت ولی برای صعود و نزدیک شدن به جمع مدعیان نیاز مبرمی به برد در این دیدار خواهد داشت .
 
یکی از دو نماینده شهر شیراز در لیگ یک کشور در حالی به مصاف نود انتهای جدولی خواهد رفت که در هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول کشور با یک گل در اراک مغلوب آلومینیوم شد تا در این دیدار به دنبال جبران باشد .
 
نودی ها در دیار حافظ بدنبال فرار از سقوط
 
نود تنها نمایند شهر ارومیه و استان آذربایجان غربی در لیگ امسال نتایج آنچنان خوبی کسب نکرد که همین امر سبب شد این تیم در انتهای جدول و در بین گزینه های سقوط قرار بگیرد .
 
نودی ها برای رهایی از منطقه خطر نیاز مبرم به برد در این دیدار خواهند داشت و با استراحت در هفته گذشته با تمام توان به شیراز سفر خواهند کرد تا سه امتیاز لازم را کسب کنند.
 
شاگردان بیاتلو در حالی اولین دیدار خود در سال نو را برگزار خواهند کرد که در هفته بیست و هفتم و در خانه مقابل تیم مدعی و رده دومی شاهین بوشهر با خوش شانسی از شکست گریختند و تن به تساوی 1 بر 1 دادند.
 
نودی ها در دیار حافظ بدنبال فرار از سقوط
 
جایگاه دو تیم در جدول :
 
قشقایی در 25 بازی گذشته خود 33 امتیازی در جایگاه هفتم قرار دارد و حتی برد در این دیدار نیز نمی تواند این تیم را به رده های بالایی جدول صعود دهد.
 
نود نیز با همین تعداد بازی 24 امتیازی جایگاه چهاردهم را به خود اختصاص داده که در صورت توقف کارون اروند و شهرداری تبریز این تیم با کسب سه امتیاز می تواند تا رده دوازدهم صعود داشته باشد.
 
کوبل داوری :
 
این دیدار حساس را سید وحید کاظمی به کمکهای علی اکبر عظیم پور ، دانیال باشنده و علی اصغر افروزه قضاوت خواهند کرد که ناظر داوری این دیدار نادر جعفری می باشد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار