مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد:
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: کمتر از یک سال پس از قیام دهم فروردین مردم یزد، شاه سقوط کرد و رفراندوم جمهوری اسلامی برگزار شد.
کد خبر: ۷۲۹۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲ 30 March 2019

حجت الاسلام فخرالدینی مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دهم فروردین گفت: قیام مردم یزد در دهم فروردین سال ۵۷، در گرامیداشت چهلم شهدای تبریز صورت گرفت که موج توفنده‌ای شکل گرفت و نظامیان رژیم طاغوت در چهار راه شهدا مردم را به خاک و خون کشیدند.

حجت الاسلام فخرالدینی افزود: در قیام مردم یزد در دهم فروردین چهار نفر به نام‌های محمد حسین پارساییان، اصغر مرادی، رضا نامدار و مهدی قدک فروشان به شهادت رسیدند.

وی خاطر نشان کرد: رژیم شاه کمتر از یکسال پس از این واقعه سقوط کرد و در دوازدهم فروردین ۵۸ رفراندوم جمهوری اسلامی برگزار شد و مردم با ۹۸ درصد به نظام جمهوری اسلامی رای دادند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه هر روز از اعتبار آمریکا در جهان کاسته می‌شود گفت: در حالی چهلمین سالگرد شهدای دهم فروردین را گرامی میداریم که کشور‌ها پس از دیگری آمریکا را پشت سر می‌گذارند و مانند ایران مستقل می‌شوند.

وی از قشر‌های مختلف مردم دعوت کرد تا در مراسم گرامیداشت شهدای دهم فروردین که فردا در مسجد روضه محمدیه برگزار می‌شود شرکت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار