سرپرست معاونت عمرانی استانداری فارس از آغاز پرداخت تسهیلات جبران خسارت سیل به سیل زدگان خبر داد./اسماعیل شمس، مسئول قالیشویی ایرانمهر، اظهار داشت: تاکنون 3 هزار تخته فرش به صورت رایگان شسته شده است و تا 20 هزار تخته فرش آمادگی شستشو داریم./رئیس اتحادیه صنف باطری‌ساز و خدمات برق و الکترونیک خودرو شیراز از تعمیر رایگان ۱۷۵ خودرو آسیب‌دیده در سیل شیراز خبر داد.
کد خبر: ۷۲۹۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۰ 30 March 2019

 

تابناک فارس:سرپرست معاونت عمرانی استانداری فارس از آغاز پرداخت تسهیلات جبران خسارت سیل به سیل زدگان خبر داد.

لقمانی گفت: این تسهیلات در شهر‌ها ۵۰ میلیون تومان با کارمزد ۵ درصد و ۱۲ میلیون تومان بلاعوض و در روستا‌ها ۴۰ میلیون تومان با کارمزد ۴ درصد و ۱۰ میلیون تومان بلاعوض پرداخت می‌شود.لقمانی گفت: این تسهیلات در شهر‌ها ۵۰ میلیون تومان با کارمزد ۵ درصد و ۱۲ میلیون تومان بلاعوض و در روستا‌ها ۴۰ میلیون تومان با کارمزد ۴ درصد و ۱۰ میلیون تومان بلاعوض پرداخت می‌شود.

لقمانی اضافه کرد: خسارت دیدگان می‌توانند با مراجعه به شعب بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سراسر فارس و تشکیل پرونده، مقدمات بازسازی منازل را آغاز کنند.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری فارس همچنین با اشاره به پرداخت تسهیلات جبران خسارت به اسباب و اثاثیه و تعمیرات منازل تصریح کرد: برای هر کدام ۱۵ میلیون تومان تسهیلات با کارمزد ۴ درصد و ۵ میلیون تومان بلاعوض داده می‌شود.: این تسهیلات در شهر‌ها ۵۰ میلیون تومان با کارمزد ۵ درصد و ۱۲ میلیون تومان بلاعوض و در روستا‌ها ۴۰ میلیون تومان با کارمزد ۴ درصد و ۱۰ میلیون تومان بلاعوض پرداخت می‌شود.

لقمانی اضافه کرد: خسارت دیدگان می‌توانند با مراجعه به شعب بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سراسر فارس و تشکیل پرونده، مقدمات بازسازی منازل را آغاز کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف فارس گفت:با بیان اینکه بالغ بر 2 هزار شل آب معدنی از شرکت موقوفه اطهر آب برای محله سعدی خریداری شده است، اعلام کرد: از روز وقوع سیل در شیراز تاکنون بالغ بر 25 هزار پرس غذای گرم از محل موقوفات معزالوزاره، صاحب دیوانی و نصیرالملک طبغ و توزیع شده است.

اسماعیل شمس، مسئول قالیشویی ایرانمهر، اظهار داشت: تاکنون 3 هزار تخته فرش به صورت رایگان شسته شده است و تا 20 هزار تخته فرش آمادگی شستشو داریم.

رئیس اتحادیه صنف باطری‌ساز و خدمات برق و الکترونیک خودرو شیراز از تعمیر رایگان ۱۷۵ خودرو آسیب‌دیده در سیل شیراز خبر داد.

وی افزود: تعمیرکاران ما به صورت واحدهای سیار و یا در محل ثابت اقدام به تعمیر سیستم برقی این خودروها شامل سیم کشی‌های و قسمت‌های الکترونیکی خودرو، خرابی استارت و دینام، سیستم چراغ‌ها، بخاری، برف پاکن، کولر ‌و سیستم ترمز(ABS) کرده‌اند.

ستایش عنوان کرد: تعداد 10 عدد باطری و مبلغ 8 میلیون ریال لوازم برقی خریداری شده و به روی خودرهای آسیب دیده نصب‌شده و در نهایت خودروها راه‌اندازی و به صاحبان آن تحویل داده شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار