از هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور شاهین شهرداری در بوشهر میزبان قشقایی شیراز است.
کد خبر: ۷۳۰۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶ 04 April 2019

تابناک فارس به نقل از فارس:امروز از هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در دیداری حساس میزبان قشقایی شیراز است.

شاهین شهرداری بوشهر در لیگ آزادگان با کسب 44 امتیاز تیم دوم جدول است و امیدوار است تا با پیروزی خانگی برابر قشقایی شیراز بتواند به صدر جدول برسد و بعد از سال‌ها مجددا به لیگ برتر فوتبال راه یابد.

شاگردان عبدالله ویسی امیدوارند امروز گل گهر سیرجان که در صدر جدول قرار دارد متوقف شود تا شاهین با پیروزی برابر تیم استان همسایه به صدر جدول برود و قطعا دیدار امروز دو تیم بسیار جذاب و حساس خواهد بود.

نماینده استان بوشهر در لیگ یک فوتبال باشگاه‌های کشور ۲۸ گل به ثمر رسانده و ۱۶ گل نیز دریافت کرده که تعداد گل‌های دریافت شده این تیم نشان می‌دهد که از خط دفاع قوی برخوردار است. تیم قشقایی نیز ۲۴ گل به ثمر رسانده و ۲۹ گل دریافت کرده است.

شاهین بوشهر تا به اینجای لیگ بهترین خطوط دفاعی لیگ آزادگان را دارد و کمتر از حریفان گل دریافت کرده‌اند و از آن سو تیم قشقایی یکی از تیم‌های ضعیف دفاعی لیگ را دارد و مهاجمان شاهین برای رسیدن به گل به نظر می‌رسد که کار سختی را در پیش نداشته باشند.

دیدار شاهین شهرداری بوشهر و قشقایی شیراز امروز از ساعت 17:15 دقیقه در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر برگزار می‌شود که کمیل غلامی این دیدار را قضاوت خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار